Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop gezocht 600 euro

Pagina: 1
Acties:

• raoulv12
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-11-2024
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik ga de laptop gebruiken voor school en om licht op te gamen (csgo, minecraft, gta san andreas)
De settings mogen best op zijn laagst, als het maar een redelijke fps geeft

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Max 600 maar minder is natuurlijk geen probleem

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ja, het liefst wil ik dat hij 14 inch of kleiner is, batterij is niet heel belangrijk want er is altijd wel een stopcontact

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik heb een lichte voorkeur voor asus, want dar heb ik goede ervaringen mee, maar ik sta ook open voor andere merken.

Ik had zelf deze laptop in gedachten:

http://www.mediamarkt.nl/...9,2287100.html?langId=-11
Voor schoolgebruik zal hij prima zijn, csgo moet lukken op low settings, en hij is makkelijk mee te nemen. Ik weet alleen niet wanneer hij weer verkrijgbaar is

Als er geen ssd inzit, is het max budget 520, zodat ik er zelf een in kan doen.

De laptop moet bij de mediamarkt te koop zijn want daar heb ik een 380 euro bon voor nadat ik geld terug kreeg van mijn tablet

[ Voor 16% gewijzigd door raoulv12 op 05-09-2015 12:17 ]

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-11 17:29
En je hebt zelf al eens in de mediamarkt rondgelopen en de modellen bekeken die aan jouw voorkeuren voldoen?

We willen je hier gerust helpen en advies geven maar enige inzet van jezelf is wel gewenst. Kijk eerst zelf eens rond en als je niet kan kiezen kan je hier de modellen eens plaatsen.

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-11 21:29
Aansluitend bij bovenstaande: je budget is dus eigenlijk 600-380=220 euro? Aangezien je die bon al hebt. Je geeft verder weinig info maar ik kan je wel al zeggen dat 600 euro erg weinig is voor een laptop waarop je wilt gaan gamen. Ik zou wat doorsparen - aangezien je buiten je bon slechts 220 euro uit te geven hebt.

Ik denk dat je toch aan een 800-900 euro moet denken als je een laptop wilt met een fatsoenlijk (FHD) scherm, een goede videokaart en die tegelijkertijd lekker draagbaar is - lijkt me wel belangrijk voor een schoollaptop namelijk :)

Vul je post nog wat aan, dan kun je makkelijker geholpen worden.

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7