Tips bij het ophangen van PS4

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-05 14:34
Goededag mede-tweakers,

Om te beginnen wil ik alvast mijn excuses aanbieden als dit topic hier niet hoort.

Doordat mijn ps4 best wat ruimte inneemt om mijn bureau heb ik besloten om het op te hangen aan de zijkant.

Wie weet waar ik zulke bevestiging sets kan halen? Ik heb bij bijna elke doe het zelf zaak gekeken maar ik kon niet echt wat vinden. :? (graag in het wit)

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/jZCUO/78676e39ad.jpg

Ik heb een identieke bureau, de bevestiging set zouden op de zwarte lijnen zou kunnen komen. Het zou mooi zijn als ik de ps4 daar verticaal kwijt kan. _/-\o_

Mochten er nog vragen zijn of ietsdergelijk, dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door Amsterdamn op 04-09-2015 16:15 ]

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:32
Een rol klittenband en wat schroeven?
Of een plankje maken en hem daarop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:30
Ik zou haast zeggen – haal bij de Hema zo'n ouderwetse kleerkastmand, die je onderaan een plank kun hangen (http://www.bol.com/nl/p/m...0-cm-wit/9200000027957828) en schroef die onderaan je bureaublad, of draai er desnoods vier oogjes met schroefdraad in zodat je daar die mand aan kunt hangen (http://www.bol.com/nl/p/g...-mm-dik/9200000010956940/). Geen gezeik met geblokkeerde koelopeningen, geen risico dat je met je knieën tegen je PS4 knalt, hangt netjes uit het zicht en geen problemen met kabels aansluiten omdat alles mooi open is. Zo te zien zit er een kabelgat in het bureaublad, dus daar kun je alles mooi doorheen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
.Maarten schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:20:
Een rol klittenband en wat schroeven?
Of een plankje maken en hem daarop zetten?b
Ik zou het liefst iets stevig willen. Het zou mij niet uitmaken als ik in de bureau moet boren.
Maar de ps4 mag absoluut niet vallen.

heb even snel een paint preview gemaakt van waar ik het ongeveer wil hebben.
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/jZFaN/97f3167ae3.png

Het mag alles zijn, zolang de ps4 maar stevig vast zit en niet valt.

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:29

g0tanks

Moderator CSA

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
Dank voor je reactie, maar jammer genoeg heb ik 2 linker handen :'(

http://floatinggrip.com/nl/producten/ps4-muurbeugel/ Ik was dit tegen gekomen, maar 35 euro lijkt me best prijzig voor een paar touwtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Tja als je niks kunt dan zul je de knip moeten trekken. Als je geen geld hebt, zul je toch zelf aan de slag moeten gaan.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
Fietsbel schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 17:46:
Tja als je niks kunt dan zul je de knip moeten trekken. Als je geen geld hebt, zul je toch zelf aan de slag moeten gaan.
Het gaat niet om het geld, maar ik vind het gewoon niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Hamzie schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 17:35:
[...]

Dank voor je reactie, maar jammer genoeg heb ik 2 linker handen :'(

http://floatinggrip.com/nl/producten/ps4-muurbeugel/ Ik was dit tegen gekomen, maar 35 euro lijkt me best prijzig voor een paar touwtjes.
Dat is echt een klusje van niks. Paar beugeltjes beplakken met vilt, buigen, boren klaar.Als het niet werkt kost het je 5 euro. Als het wel werkt heb je een voldaan gevoel.

Als je een paar touwtjes voor 30 euro te veel vindt is dit je optie. Er is geen bedrijf dat speciale PS4 beugels maakt voor minder. Boren moet je toch. Als je dat kunt, kun je ook een beugel buigen. :)

Ik zou hen overigens niet ophangen bij je benen. Een verkeerde beweging kan een schijfje slopen of nog erger een PS4. Bedrijven hangen PCs op onder bureaus. Verstandige mensen niet. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 04-09-2015 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 23:09:
[...]

Dat is echt een klusje van niks. Paar beugeltjes beplakken met vilt, buigen, boren klaar.Als het niet werkt kost het je 5 euro. Als het wel werkt heb je een voldaan gevoel.

Als je een paar touwtjes voor 30 euro te veel vindt is dit je optie. Er is geen bedrijf dat speciale PS4 beugels maakt voor minder. Boren moet je toch. Als je dat kunt, kun je ook een beugel buigen. :)

Ik zou hen overigens niet ophangen bij je benen. Een verkeerde beweging kan een schijfje slopen of nog erger een PS4. Bedrijven hangen PCs op onder bureaus. Verstandige mensen niet. ;)
Joh je hebt gelijk. Niet geschoten is altijd mis. Ik ga het gewoon proberen. :)
Waar denk je dan? Ik wil hem graag van mn bureau af hebben. En als ik hem boven mn pc zet wordt ie best heet.

[ Voor 6% gewijzigd door Amsterdamn op 04-09-2015 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Ik zou hem aan de linkerkant ophangen koekenbakker.

[ Voor 14% gewijzigd door Waterlelie op 04-09-2015 23:15 ]

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Waterlelie schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 23:15:
Ik zou hem aan de linkerkant ophangen.
Of aan de muur. Vind ik persoonlijk pokke lelijk maar smaken verschillen.

Aan de linker buitenkant van je bureau is de enige plek met ventilatie en zonder kans op schade. Als je daar tenminste geen muur hebt zitten. Anders zo ver mogelijk naar de achterkant van de binnenkant toe. Minimale kans op schade.

Succes met de montage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 00:12:
[...]

Of aan de muur. Vind ik persoonlijk pokke lelijk maar smaken verschillen.

Aan de linker buitenkant van je bureau is de enige plek met ventilatie en zonder kans op schade. Als je daar tenminste geen muur hebt zitten. Anders zo ver mogelijk naar de achterkant van de binnenkant toe. Minimale kans op schade.

Succes met de montage.
Aan de muur gaat het helaas niet worden. Een console hoor je niet aan de muur te hangen (imo). Linker buitenkant gaat helaas niet lukken aangezien ik daar een deur heb. Ik heb een best wel onlogische kamer :+

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/k08A3/9eadd5689c.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 22:16

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Schuif de PS4 onder bed #1 en werk de kabels achter de plint weg.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Deze vorige week of zo ook al eens gepost: http://kodi.tv/feature-friday-cords-away/

Afbeeldingslocatie: http://xbmc.org/wp-content/uploads/2011/05/4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:34
LOL, die is wel leuk.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:57
Cool. :)

• Amsterdamn
1 week later :p heb hem inderdaad opgehangen. Ziet er nice en stevig uit. Zeer zeker een aanrader.

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

pics or it did not happen!

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Pagina: 1