Misschien kan iemand mij de laaste duw geven in mijn beslissing 
Ik heb verschillende forums gelezen maar ik twijfel nog altijd tussen 2 AMD R9 390 Kaarten.
De keuze is :
pricewatch: MSI Radeon R9 390 8GB Gaming
pricewatch: Sapphire NITRO R9 390 8G D5
Prijs technisch is het verwaarloosbaar dus dit gaat de doorslag niet geven.
Mijn laatste 4 kaarten waren Asus en Sapphire en XfX, ik kan dus niks zeggen over Msi.
Met de andere merken heb ik nooit problemen gehad.
Is er 1 of meerder goede reden om voor de Msi te gaan dan voor Sapphire of andersom.
Ik wil ook nu weer graag het maximale uit de kaart gaan halen maar de kaart moet uiteindelijk niet te luidruchtig worden.
De keuze voor Msi zou nu voor mij zijn dat deze al standaard hoger geklokt is, die van Sapphire voor zijn waarschijnlijke beter koeling en omdat deze altijd al de samenwerking heeft gehad met Amd.
Bedankt alvast voor eventuele feedback.
Ik heb verschillende forums gelezen maar ik twijfel nog altijd tussen 2 AMD R9 390 Kaarten.
De keuze is :
pricewatch: MSI Radeon R9 390 8GB Gaming
pricewatch: Sapphire NITRO R9 390 8G D5
Prijs technisch is het verwaarloosbaar dus dit gaat de doorslag niet geven.
Mijn laatste 4 kaarten waren Asus en Sapphire en XfX, ik kan dus niks zeggen over Msi.
Met de andere merken heb ik nooit problemen gehad.
Is er 1 of meerder goede reden om voor de Msi te gaan dan voor Sapphire of andersom.
Ik wil ook nu weer graag het maximale uit de kaart gaan halen maar de kaart moet uiteindelijk niet te luidruchtig worden.
De keuze voor Msi zou nu voor mij zijn dat deze al standaard hoger geklokt is, die van Sapphire voor zijn waarschijnlijke beter koeling en omdat deze altijd al de samenwerking heeft gehad met Amd.
Bedankt alvast voor eventuele feedback.