Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draak42
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08:09
Hoi tweakers,

Ik zal eerst even de situatie uitleggen. Ik heb een abonnement met ben, 500 mb en 100 minuten / smsjes. Ik heb helaas niet genoeg aan deze 500 mb. Ik heb ook een xs4all mobiel internet sim kaartje, 250 mb en daarna lagere snelheid. Nu wil ik deze simkaart in mijn telefoon doen, maar ook nog kunnen bellen en gebeld worden, het hoeven niet veel belminuten te zijn maar toch wil ik in noodgevallen wel mijn ouders of andere mensen kunnen bellen. Een ander abonnement met meer data nemen is geen optie, omdat mijn huidige sim only nog 1.5 jaar doorloopt. Nu wil ik dus beide simkaarten tegelijk gebruiken, het internet via de xs4all en bellen via ben.

Ik heb zelf al gekeken naar MiFi hotspots, maar deze zijn best prijzig, als iemand er een weet onder de 50 euro, zou dat fijn zijn. Ook heb ik gekeken naar oplossingen om een 2e simkaart in mijn telefoon te stoppen, ik heb een iPhone 6. Zou dit kunnen en goed werken?
Zijn er nog andere opties waar ik over na kan denken?

Oost west 127.0.0.1 best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:39

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Welke telefoonprovider biedt tegenwoordig geen mogelijkheid om tussentijds de bundel te vergroten?

Zo'n MiFi ding is leuk, maar heeft 1 groot nadeel: je telefoon denkt op wifi te zitten en gebruikt daardoor veel meer data dan ie via de mobiele verbinding zou doen.

[ Voor 46% gewijzigd door Orion84 op 04-09-2015 11:59 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien dit niet iPhone specifiek is, past dit beter in Telecomproviders en Leveringen, dus een move die kant op :)

3i > TPL

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/