Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Philips introduceert Hue Bridge die geschikt is voor Apple H

Pagina: 1
Acties:

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:29
nieuws: Philips introduceert Hue Bridge die geschikt is voor Apple HomeKit
De nieuwe Hue Bridge gaat vermoedelijk 59,95 euro kosten en wordt geleverd met drie Hue-lampen, net als de huidige versie.
Dat lijkt me niet. De huidige kit kost nml 185 euro: http://tweakers.net/produ...ck-(3-lampen-met-bridge)/
Daarbij staat notabene in het plaatje ook "Lichtbron bijgeleverd: nvt"

Dus zal wel enkel om de bridge gaan.

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 18:37

ATS

Bovendien: dit is niet gespot door iCulture, maar al eerder door onze eigen Tweakers.
Het bericht op iCulture is van 19:22 's avonds, deze posts zijn al rond het middaguur gemaakt gisteren. Het lijkt me eerder dat iCulture het heeft van de posts op Tweakers dan andersom...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 22:43

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Opmerkelijkzaam inderdaad, ik heb het erbij gezet :)

[ Voor 10% gewijzigd door letatcest op 04-09-2015 11:30 ]

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:55

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Update: opmerkelijke Tweakers hadden het al gister rond het middaguur door, ruim voordat iCulture het op zijn site plaatste.
Zijn de Tweakers in kwestie zo opmerkelijk dan? Overigens loopt de link die je op Tweakers hebt gezet ook door tot en met de spatie na het woord, dat staat een beetje vreemd.

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 18:37

ATS

letatcest schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:56:
Opmerkelijk inderdaad, ik heb het erbij gezet :)
Opmerkelijk? Bedoel je soms opmerkzaam?

[ Voor 68% gewijzigd door ATS op 04-09-2015 11:18 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 22:43

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

jaja..

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-11 18:09
Hier is trouwens de high-res (of ja, originele, high-res kan je het niet noemen) foto.
https://i.imgur.com/2z7ikiK.jpg

Die hebben ze bij iCulture niet. Toch goed dat Tweakers nog weet waar het echte nieuws vandaan komt ;)

De screencap die iedereen heeft van de Google-cache is trouwens niet de meest recente info die op die site heeft gestaan. Op de versie waar ik ook de image heb gehaald stond 2 oktober (en niets over decembermaand). Ik had daar ook een screenshot van moeten maken, had niet verwacht dat 't zo snel offline zou gaan. Misschien had ik er beter niet over getweet naar Philips.

[ Voor 49% gewijzigd door AmbroosV op 04-09-2015 18:36 ]

Pagina: 1