Acer 1501 : P4 bak
Ik denk dat je CPU het gewoon niet trekt. Probeer het gehuegen eens in mainboard met een FSB van 133MHz, of een Athlon mobo met de geheugenklok ingesteld op +pci, of +33MHz.
ik heb 3 verschillende dimm's erin gehad en allemaal geven ze het zelfde aan. en een p3-667 is standaart 133 dus die moet daar geen moeite me hebben. ik denk dat ik iets fout doe in het bios, maar ik heb alles meedere malen doorlopen maar kan niks vinden maar op de grens van 106-107 Mhz fbs werkt er gemon iets niet. Ik heb er ook nog een p3-650 in gehad en hie haalde makelijk 866 Mhz maar ook op het punt van 107 fbs ging hij gek doen.
Acer 1501 : P4 bak
Precies zoals Snake al zei:
Je wilt toch iets teveel van die Celeron!
Hen je hem goed gekoeld, en op welk Voltage staat ie nu? Ik heb hier ook een 566 die op 950 draait met een Golden Org op 1.80V. Hij haalt zelfs 970Mhz, maar dan kan ik geen 3D-Games meer spelen voor meer dan 15 minuten.
Je wilt toch iets teveel van die Celeron!
Hen je hem goed gekoeld, en op welk Voltage staat ie nu? Ik heb hier ook een 566 die op 950 draait met een Golden Org op 1.80V. Hij haalt zelfs 970Mhz, maar dan kan ik geen 3D-Games meer spelen voor meer dan 15 minuten.
PSN-id: Chrasher