Een tijdje terug botste ik op een project om mijn TV aan te passen zodat ik ambilight heb. Nu dit project heeft een S-Video of Composite signaal nodig. Aangezien ik meestal TV kijk via mijn Raspberry PI (OSMC) kan ik eenvoudig mijn hdmi signaal omzetten via een converter. Om digitale televisie te kijken gebruik ik geen externe apparaten. Mijn decoder is namelijk ingebouwd in mijn TV en die maakt gebruik van CI om mijn decoder kaart te kunnen lezen.
Nu is mijn vraag. Kan ik op 1 of andere manier een S-Video of Composite uitgangssignaal krijgen uit mijn TV zonder dat ik een externe decoder koop? Ik denk dat dit niet mogelijk is omdat iedereen zo eenvoudig content zou kunnen opnemen zonder deze te encoden... Maar ik vraag het toch maar eens.
Mijn tv is een Samsung van het type: UE40ES7000UXXU
Nu is mijn vraag. Kan ik op 1 of andere manier een S-Video of Composite uitgangssignaal krijgen uit mijn TV zonder dat ik een externe decoder koop? Ik denk dat dit niet mogelijk is omdat iedereen zo eenvoudig content zou kunnen opnemen zonder deze te encoden... Maar ik vraag het toch maar eens.
Mijn tv is een Samsung van het type: UE40ES7000UXXU