Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiQuel1990
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-08 21:52
Hallo allemaal,

Ik hoop dat ik deze thread in de juiste rubriek gestart heb.

Even het volgende. Ik werk voor een detacheringsbureau. Zij bieden opleidingsmogelijkheden. Vandaar dat ik nu voor een Microsoft examen aan het studeren ben.

Omdat ik nu al twee maal voor hetzelfde examen gezakt ben willen ze dat ik zelf het volgende examen betaal. Dit kost, als je een enkel examen los koopt, 150 Euro.
Nu weet ik dat er een Volume License bestaat, waardoor je als bedrijf (of misschien ook als consument), deze examens per tien kan afnemen.

Mijn vraag is wat de prijs is van deze Volume License. Ik had het ooit ergens op de Microsoft Learning website gelezen dat het mogelijk is, en dat er ook een prijsverschil in zit.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Mvg,
Miquel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat kun je het beste aan Microsoft vragen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Na 2x gezakt te zijn kan ik begrijpen dat je het zelf moet betalen. Ik zal dan ook niets roepen over oefenexamens die te verkrijgen zijn waar alle antwoorden in staan omdat je de stof toch echt in je kop moet stampen en niet oefenexamens met de juiste antwoorden moet leren. Zeker niet gezien dit waarschijnlijk je eerste examen is en gelijk 2x bent gezakt :)

Ik heb het voor je nagevraagd:

Voor korting:

"As for discounts that we do not have any at the moment. You may check with the exam delivery partner to see if they have separate promos you can take."

Voor afname vouchers:

"Those are most probably Microsoft Partner companies. After fulfilling all requirements of becoming a company partner, they are entitled to benefits and privileges that is only attainable by becoming a Microsoft Partner."

Als je meerdere vouchers wilt kopen dan kan je het beste contact opnemen met:

"For IT Professional exams you may contact Pearson VUE.
For Office certification exams like for Word or Excel you may check with Certiport"

Voor MS Partner:

https://mspartner.microsoft.com/en/nl/pages/index.aspx

Het afnemen van 10 is mij niet bekend. Je zou contact kunnen opnemen met Pearson VUE en vragen of je 10 vouchers kan afnemen en voor welke prijs. Of dus MS partner worden, maar daar zitten veel randvoorwaarden aan verbonden.

Voor de volledigheid:

http://home.pearsonvue.com/Contact-Us.aspx
http://www.certiport.com/...aspx?tabid=685&roleid=101

Succes

Edit: *knip* we gaan niet willekeurig potentiele vulnerabilities publiceren

[ Voor 62% gewijzigd door Rukapul op 04-09-2015 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

Was er nu geen actie bij Pearson dat je een 2e examen gratis kreeg als je zakte? Misschien kun je daar nog gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Iooryz schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:41:
Was er nu geen actie bij Pearson dat je een 2e examen gratis kreeg als je zakte? Misschien kun je daar nog gebruik van maken.
Daarvoor moet je je wel vooraf registreren, dus als dat niet gedaan is kun je dit niet achteraf regelen.

MS Partners kunnen inderdaad goedkoper examens inkopen. Zie ook:
https://securereg3.prometric.com/voucherorders/msvo.asp

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiQuel1990
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-08 21:52
Bedankt voor jullie reacties. Dus het zal niet zo makkelijk worden om dit te achterhalen. Ik zou zweren dat ik ooit eens een bulk advertering zag op de MS Learning website, waar 2/3 van de prijs per voucher aan verbonden zat.

De reden dat ik deze vraag op het forum neer leg is dat ik denk dat mijn werkgever de volle mep vraagt (houden geld van salaris in), terwijl ze deze vouchers per bundel kopen. Kortom dat ze nog gebruik maken van de situatie ook.

Looryz, deze actie is opnieuw van start gegaan. Ik geloof dat de laatste second shot actie tot eind mei geldig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:01

_Arthur

blub

MiQuel1990 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 01:05:
Kortom dat ze nog gebruik maken van de situatie ook.
Ze bieden je de mogelijkheid tot het behalen van certificaten en betalen 2 maal een examen voor je en dan vind je dat zij gebruik maken van de situatie? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
_Arthur schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 08:37:
[...]

Ze bieden je de mogelijkheid tot het behalen van certificaten en betalen 2 maal een examen voor je en dan vind je dat zij gebruik maken van de situatie? :/
Ik snapte hem ook niet. En dan is de vraag of het bedrijf in bulk heeft aangekocht en hoeveel korting ze dan krijgen. Al is het 50% dan nog zijn ze 150 euro kwijt aan de 2 examens.

Je werkgever helpt je en dan nog klagen ook ... Lekkere werknemer. Hopelijk lezen ze dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent een organisatie met blijkbaar een opleidingsbudget van meer dan een paar tientjes. Dan denk je dat iemand met beslissingsbevoegdheid er voor gaat zitten om te bedenken hoe hij in het zwaar uitzonderlijke geval dat iemand 2x zakt het prijsverschil van een paar euro in de zak kan steken. Hij vervolgens dat als beleid uitrolt in de organisatie, waarbij sowieso iedere salarisactie voor aanpassing extra werk en dus kosten zijn, en de zeldzaamheid van gebeuren grote kans geeft op fouten in het proces - waarop iedere nieuwe medewerker getraind moet worden.

De kosten van het verhalen zijn vermoedelijk niet eens gedekt met dat bedrag. Het gaat dan ook zeer waarschijnlijk niet om het geld, maar om het signaal dat je je realiseert dat dit aoort dingen niet gratis is en je te stimuleren je nu meer ervoor in te zetten.

Of het is misschien geen wonder dat je het steeds niet haalt als je dat soort gedachten echt hebt :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Microsoft heeft van tijd tot tijd een Second Shot actie. Je kan dan indien je een voucher code gebruikt die nogmaals gebruiken als je gezakt bent voor een examen. Deze actie is onafhankelijk van welke partij de examens afneemt.

Dat je na een paar keer zakken zelf het examen moet betalen is zo gek niet. Meeste werkgevers volgen zo'n beleid.

Overigens, als je zakt krijg je ook een uitdraai en kan je zien op welke gebieden je nog te veel fouten maakt.
MiQuel1990 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 01:05:
De reden dat ik deze vraag op het forum neer leg is dat ik denk dat mijn werkgever de volle mep vraagt (houden geld van salaris in), terwijl ze deze vouchers per bundel kopen. Kortom dat ze nog gebruik maken van de situatie ook.
Je zou zelf ook 150 euro kwijt zijn geweest als je het direct uit eigen zak moest betalen.

Mijn advies is om beter te leren en nog wat proefexamens te maken alvorens weer heen te gaan. Dat is denk ik een productievere besteding van je tijd. Je hebt niets aan de korting als je daarna weer blijft zakken. Je kan dan beter een keer die 150 euro betalen en dan wel slagen.
Pagina: 1