Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Kan je iets relevants zien in de HTML-code tussen de betreffende twee topics/links?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Het probleem lijkt zichzelf op te lossen? Ik zie het nú alleen nog maar als ik op http://gathering.tweakers.net/forum/list_activetopics klik en dan specifiek bóven de topics waarin ik (ooit) gereageerd heb 
(Probleem wordt waarschijnlijk door de "_" in m'n nickname veroorzaakt, of het niet goed "escapen" van dat karakter door....?)
(Probleem wordt waarschijnlijk door de "_" in m'n nickname veroorzaakt, of het niet goed "escapen" van dat karakter door....?)
[ Voor 24% gewijzigd door Will_M op 04-09-2015 05:04 ]
Dit lijkt gewoon op een renderbugje van de browser, niet iets waar wij iets aan kunnen doen...
Intentionally left blank
Daar begint 't inderdaad wel op te lijken. Heb er gisteren nog even verder mee "gespeelt" en o.a een image van m'n Windows 10 machine gedumpt op een 100% gelijkwaardige laptop en ook daar had ik 't probleem.crisp schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 08:41:
Dit lijkt gewoon op een renderbugje van de browser, niet iets waar wij iets aan kunnen doen...
Ik zal ná m'n vakantie wel even met MS gaan schakelen en 't daar aanmelden (misschien wel vanuit 't corporate account van m'n werkgever).
Deze thread mag wat mij betreft dicht (óf je laat 'm open zodat ik er een eventuele oplossing in kan plaatsten).
Toch bedankt!!
Ik heb het ook wel eens, maar dan dat bijvoorbeeld de zoekknop van de Pricewatch 5 kleuren is of zwarte vlakken op de site. Eigenlijk alleen met Edge of IE. Meerdere computers.
Pagina: 1