Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Een eigen productreview of een redactionele review? In het eerste geval kan het kloppen dat je twee notificaties krijgt omdat je sowieso een notificatie krijgt als iemand reageert op je review. Daar moet nog eens een extra check ingebouwd worden...
Het niet springen naar de juiste reactie komt voor als de reactie niet op de eerste pagina staat, dat bugje is in de huidige iteratie verholpen
Het niet springen naar de juiste reactie komt voor als de reactie niet op de eerste pagina staat, dat bugje is in de huidige iteratie verholpen
Intentionally left blank
Zal wel gaan om productreview: Apple MacBook Pro 13,3" Retina (2015) 2,7GHz 256GB review door WhatsappHack?
Dus inderdaad reacties op zijn reacties bij zijn eigen productreview. Dus notificatie vanwege reactie onder je review en notificatie vanwege reactie op je reactie.
Dus inderdaad reacties op zijn reacties bij zijn eigen productreview. Dus notificatie vanwege reactie onder je review en notificatie vanwege reactie op je reactie.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ik heb er een ticket voor aangemaakt
Intentionally left blank
Klopt inderdaad Orion!
En de reacties staan op pagina 1 voor zover ik kan zien, dus niet zeker waarom de jump niet werkt.
Dank voor het aanmaken van de ticket.
En de reacties staan op pagina 1 voor zover ik kan zien, dus niet zeker waarom de jump niet werkt.
Dank voor het aanmaken van de ticket.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Heb je de url van de niet-werkende 'jump'-link?
Intentionally left blank
My mistake.crisp schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:41:
Heb je de url van de niet-werkende 'jump'-link?
Ik zie het probleem al.
Inderdaad omdat 1 van de notificaties een "reactie op je review" is, is de url gelijk aan de review zelf.
code:
1
| http://tweakers.net/productreview/116739/apple-macbook-pro-13-komma-3-inch-retina-(2015)-2-komma-7ghz-256gb.html |
Zonder jump dus... De andere notificatie, de notificatie voor een reactie op je eigen reactie dus (inception!), die heeft *wel* een jump linkje.
Het lijkt me eerlijk gezegd ook een bugje, want ik zie dan bijvoorbeeld:
"Supernathan heeft gereageerd op je review", en dat is dan een link *zonder* jump.
Het zou eigenlijk wel fijn zijn als die notificatie ook gewoon meteen naar de reactie waar het om gaat zou jumpen, want waarom zou hij dat niet doen?
Dus in principe twee bugs (vind ik, maar wellicht dat de meningen daar over verschillen):
- 2x notificatie voor dezelfde reactie (zoals hierboven omschreven waar dat door veroorzaakt wordt)
- De link die aangeeft dat je een reactie op je review hebt, bevat geen jump naar de reactie in kwestie; enkel reacties op reacties bevatten een jump/anchor/whatever.
[ Voor 10% gewijzigd door WhatsappHack op 04-09-2015 17:58 ]
Ja, inderdaad helemaal, zet het er in het ticket bij
Intentionally left blank
Ik had al een topic aangemaakt over het niet linken naar de reactie bij een reactie op je eigen productreview. Maar daar wordt niet op gereageerd, en toen zag ik deze staan. Dus hierbij, het werkt dus nog niet!crisp schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:25:
Ja, inderdaad helemaal, zet het er in het ticket bij
Tevens krijg je nog steeds 2x een melding bij een reactie op eigen reactie onder een eigen review.
Gezien je zei dat het opgelost zou worden met de destijds 'huidige' iteratie (en dat is nu 3 maanden geleden), leek het mij de moeite waard hier nog wat aandacht voor te vragen
Uhm, nee? Ik heb gezegd dat ik er een ticket voor heb gemaakIrcghost schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:42:
[...]
Gezien je zei dat het opgelost zou worden met de destijds 'huidige' iteratie (en dat is nu 3 maanden geleden), leek het mij de moeite waard hier nog wat aandacht voor te vragen.
Intentionally left blank
"crisp schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:50:
[...]
Uhm, nee? Ik heb gezegd dat ik er een ticket voor heb gemaakHet is echter geen high-prio issue, dus voorlopig zal daar weinig mee gebeuren ben ik bang...
Daar lees ik in ieder geval in dat de sprong naar een reactie bij een productreview opgelost zou worden. Maar dan lees ik dat waarschijnlijk verkeerdcrisp schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 08:51:
Correct, want springen naar reactie op andere pagina is heel wat anders dan het wel of niet krijgen van dubbele notificaties.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Mijn reactie was dan ook tweeledig,
1) dubbele melding bij reactie op een een reactie bij een eigen review
en
2) niet werkende jump bij reactie op een eigen review.
1) dubbele melding bij reactie op een een reactie bij een eigen review
en
2) niet werkende jump bij reactie op een eigen review.
Pagina: 1