Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

hotelwifi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey tweakers,

woon in een omgebouwt hotel. pc/mobiel wifi redirect naar login page van hotel. andere mensen hier kunnen er wel/niet op. sinds kort krijg ik op pc ook geen redirect meer. heb al vanalles geprobeerd. ideeen? sorry kort, mobiel flipt hem bij lange post.

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:40
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:47:
hey tweakers,

woon in een omgebouwt hotel. pc/mobiel wifi redirect naar login page van hotel. andere mensen hier kunnen er wel/niet op. sinds kort krijg ik op pc ook geen redirect meer. heb al vanalles geprobeerd. ideeen? sorry kort, mobiel flipt hem bij lange post.
Sorry ik snap niet....

Verwijderd

Topicstarter
redirect kwam op een gegevemoment alleen op in een avg pop up, sinds ik trial->free ging kwam die daar ook niet meer. pc teruggezet paar dagen. helpten niet. avg verwijderd hielp ook niet. kreeg eerst soms ook bericht: mogelijk meer info nodig om in te loggen klik hier om browser te opene. die krijg ik ook niet meer. paar dagen gegoogled en gekloot, nu geen idee meer.

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11 15:16

basdej

OutSystems Consultant

je woont in een omgebouwd hotel? Maar de hotel heeft zijn wifi installatie nog aanstaan? Ik begrijp dit niet helemaal. Als je niks aan de routers/wifi zelf kunt doen kunnen we denk ik niets voor je betekenen

Hoi.

Verwijderd

Topicstarter
mijn hotelwifi connect wel maar redirect niet meer naar de login page van het hotelwifi

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:18

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Wellicht eens een idee om rustig je tijd te nemen voordat je een bericht plaatst, ik heb je beide berichten 3x moeten lezen om ze een beetje te snappen.

Nu ja, heb je al eens geprobeerd om de router te resetten? Mits dit natuurlijk mogelijk is, maar dat snap ik dus bijvoorbeeld weer niet aan je verhaal.

[ Voor 17% gewijzigd door Kuusj op 03-09-2015 22:53 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:52:
[...]

mijn hotelwifi connect wel maar redirect niet meer naar de login page van het hotelwifi
Vraag het anders eens bij het hotel?

Hoi.

Verwijderd

Topicstarter
basdej schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:51:
je woont in een omgebouwd hotel? Maar de hotel heeft zijn wifi installatie nog aanstaan? Ik begrijp dit niet helemaal. Als je niks aan de routers/wifi zelf kunt doen kunnen we denk ik niets voor je betekenen
ja klopt kan helaas niks met de router doen.
excuses voor mijn warig bericht. mijn mobiel flipt de pan uit, was mijn 6de poging om te posten

Verwijderd

Topicstarter
basdej schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:54:
[...]

Vraag het anders eens bij het hotel?
die weten het zelf ook niet, we krijgen over een maand nieuw internet. maar ik heb weinig zin in een maand gamen op mijn mobiel :p
sommige kunnen er wel op anderen weer niet. ik kreeg eerst wel een redirect en hij connect nog steeds. er moet toch een manier zijn om bij die redirect te komen. mijn telefoon kan het ook

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:58:
[...]

die weten het zelf ook niet, we krijgen over een maand nieuw internet. maar ik heb weinig zin in een maand gamen op mijn mobiel :p
sommige kunnen er wel op anderen weer niet. ik kreeg eerst wel een redirect en hij connect nog steeds. er moet toch een manier zijn om bij die redirect te komen. mijn telefoon kan het ook
Dan kunnen wij toch niks voor je doen? 8)7 Hotel zn wifi is brak, werkt soms wel soms niet... Wacht maar gewoon op je eigen internetverbinding. Je kunt altijd nog je telefoon tetheren.

PS: geef anders bij test eens het zelfde adres in op je pc waar je op je telefoon naar wordt gestuurd.

[ Voor 7% gewijzigd door basdej op 03-09-2015 23:01 ]

Hoi.

Verwijderd

Topicstarter
basdej schreef op donderdag 03 september 2015 @ 23:00:
[...]

Dan kunnen wij toch niks voor je doen? 8)7 Hotel zn wifi is brak, werkt soms wel soms niet... Wacht maar gewoon op je eigen internetverbinding. Je kunt altijd nog je telefoon tetheren.
tetheren! natuurlijk. waarom kom ik daar niet op. zal wel zuigen maar het is beter dan niets bedankt!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:59

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik gok erop dat de dhcp scope vol zit.. omgebouwd hotel dus is niet meer beperkt tot mobiel/laptop per kamer maar er zullen heel wat meer devices zijn (vaste pc, console, tablet).

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

trek ff de stroom stekker eruit dan!

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

DukeBox schreef op donderdag 03 september 2015 @ 23:03:
Ik gok erop dat de dhcp scope vol zit.. omgebouwd hotel dus is niet meer beperkt tot mobiel/laptop per kamer maar er zullen heel wat meer devices zijn (vaste pc, console, tablet).
Of een oud hotel is omgebouwd naar appartementen? Dan hoeft het niet per se meer de DHCP te zijn, maar kan het bijvoorbeeld ook het bereik zijn.

Vraag is echter wel, of de TS bij de instellingen van de DHCP kan en dus kan zien hoe vol de pool is en eventueel de lease-tijd kan verkorten.

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 03-09-2015 23:55 ]

Verwijderd

Misschien ben je vergeten het beruchte AVG protocol te verwijderen?
->Configuratiescherm\Netwerk en internet\Netwerkverbindingen: op de verbinding rechtermuisknop klikken en kijk even bij eigenschappen.
AVG heeft de neiging daar soms een eigen protocol te installeren dat er voor zorgt dat na verwijderen de verbinding plat gaat.

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:11

FreakNL

Well do ya punk?

Verbind met de WiFi, kijk via ipconfig wat je gateway is en ga in de browser naar de gateway (bijvoorbeeld http://192.168.0.1 of https://172.16.0.10..)

Meestal werkt dit wel..

/edit
Zoek in de historie van je internetbrowser! Daar staat die redirect pagina vast ook in....

[ Voor 22% gewijzigd door FreakNL op 04-09-2015 06:54 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:47:
sorry kort, mobiel flipt hem bij lange post.
Best interessant dat je dit al wist toen je je eerst post ooit ging schrijven.
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 22:58:
[...]

die weten het zelf ook niet, we krijgen over een maand nieuw internet.
We? Het hotel of jijzelf in jouw kamer? Want dan kan er over een maand misschien wel een nieuwe verbinding naar het hotel liggen; als de apparatuur hetzelfde blijft reageren, horen we dus een maand niks van je en dan ineens kom je weer posten dat het nog steeeeeds niet werkt?
maar ik heb weinig zin in een maand gamen op mijn mobiel :p
+
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 23:03:
[...]

tetheren! natuurlijk. waarom kom ik daar niet op. zal wel zuigen maar het is beter dan niets bedankt!
Dus als je aan het internetten bent zometeen en de WiFi valt weg, zal je mobiel automatisch omschakelen naar 3G/4G en dat hoef je niet te merken bij het lezen van relatief simpele pagina's. Maar na een uurtje of 2 ben je door je databundel heen ofzo?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-11 21:25
FreakNL schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 06:53:
Verbind met de WiFi, kijk via ipconfig wat je gateway is en ga in de browser naar de gateway (bijvoorbeeld http://192.168.0.1 of https://172.16.0.10..)

Meestal werkt dit wel..

/edit
Zoek in de historie van je internetbrowser! Daar staat die redirect pagina vast ook in....
Dit moet de oplossing zijn ;)

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-10 11:58
soms werkt het om de gateway op te zoeken, en die pagina met /login te laden
bijv. http://1.1.1.1/login

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16:45
MAX3400 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 08:17:
Dus als je aan het internetten bent zometeen en de WiFi valt weg, zal je mobiel automatisch omschakelen naar 3G/4G en dat hoef je niet te merken bij het lezen van relatief simpele pagina's. Maar na een uurtje of 2 ben je door je databundel heen ofzo?
Dan schakel je 3G/4G toch van te voren uit? :P Wel belangrijk om te doen natuurlijk.

• mgizmo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:09
Je mac adres aanpassen ;-)
Pagina: 1