Hoi allen,
Ik heb een zes jaar oude pc
I7 920
Msi pro x58
Kingston hyperx 3*4gb
Ssd Intel 128gb
2*wd black 640gb
750w voeding.
Het verhaal begint dat mijn pc plots uitvalt. Geen bsod, geen logs,....
Ik wijte het aan de warmte dus ik hield het zo tot na de verhuis.
Nu ik verhuisd ben probeer ik het op te lossen.
Ik heb in case van slechte onderdelen nieuwe spare parts liggen.
De , mobo, psu en gpu zijn al vervangen. Op te merken Is dat toen ik de gpu vervangde de pc een kleine maand goed werkte. Maar nu heeft hij het weer.
Ram zou via ram tests ok moeten zijn, en temperatuur monitors melden dat uitval soms al Is bij idle, en hoog gebruik. Temp 30-66°c is de uitval steeds geweest.
Ik ben een beetje opgebrand met ideeën. Een spare cpu kan ik nog proberen, maar er Is zoveel werk mee gemoeid dat ik even jullie opinie vraag of tools om de uitval te ...
Sorry voor dyslexie, omdat dit met gsm Is weet ik niet of alle woorden wel juist zijn.
Ik heb een zes jaar oude pc
I7 920
Msi pro x58
Kingston hyperx 3*4gb
Ssd Intel 128gb
2*wd black 640gb
750w voeding.
Het verhaal begint dat mijn pc plots uitvalt. Geen bsod, geen logs,....
Ik wijte het aan de warmte dus ik hield het zo tot na de verhuis.
Nu ik verhuisd ben probeer ik het op te lossen.
Ik heb in case van slechte onderdelen nieuwe spare parts liggen.
De , mobo, psu en gpu zijn al vervangen. Op te merken Is dat toen ik de gpu vervangde de pc een kleine maand goed werkte. Maar nu heeft hij het weer.
Ram zou via ram tests ok moeten zijn, en temperatuur monitors melden dat uitval soms al Is bij idle, en hoog gebruik. Temp 30-66°c is de uitval steeds geweest.
Ik ben een beetje opgebrand met ideeën. Een spare cpu kan ik nog proberen, maar er Is zoveel werk mee gemoeid dat ik even jullie opinie vraag of tools om de uitval te ...
Sorry voor dyslexie, omdat dit met gsm Is weet ik niet of alle woorden wel juist zijn.