• bassie909
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-04-2021
hallo allemaal,
Aangezien kpn mij niet wilt helpen of er de ballen verstand van heeft vraag ik het hier.

Wat is er aan de hand:
Nou ik kan niet normaal gamen als er ook maar 1 iemand in dit huis op internet zit is het echt helemaal k*t.
Normaal als ik alleen thuis ben en ik speel counter strike global offensive heb ik een ping van 30/40 en om de zoveel minuten spikes naar de 200.
Maar als er iemand thuis is heb ik 70/80 ping met elke minuut spikes naar de 1000.
We wonen 7km van de centrale af (de adsl lijn is helemaal omgelegd dus niet de snelste route)
hemelsbreed staat de centrale op 800 meter afstand.
Wij kunnen maximaal 2mb ontvangen erg weinig voor 6 personen met in totaal 15 apparaten.
http://www.speedtest.net/result/4634179422.png
de speedtest als ik alleen op internet zit is bekabelt getest.
mvg bas

[ Voor 49% gewijzigd door bassie909 op 03-09-2015 19:04 ]

• Micco90
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-02 21:47
Beste Bas,

Ik snap écht helemaal niets van jouw bericht door het missen van structuur, correcte grammatica, spelling en interpunctie. Ik zou je graag willen helpen, maar zo snap ik er "ook de ballen van".

Groeten Micco90

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Te weinig bandbreedte...

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-10 08:00

mace

Sapere Aude

Vraag je ouders om beter internet.

• bassie909
mace schreef op donderdag 03 september 2015 @ 19:03:
Vraag je ouders om beter internet.
Meen je dit nou....
we hebben 10000x gebeld naar kpn zonder enige opties.
Vaak weten ze niet eens wat ping is!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

bassie909 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 18:55:
hallo allemaal,
Aangezien kpn mij niet wilt helpen of er de ballen verstand van heeft vraag ik het hier.

Wat is er aan de hand:
Nou ik kan niet normaal gamen als er ook maar 1 iemand in dit huis op internet zit in counter strik global offensive normaal als ik alleen ben 30/40 ping en af en toe spikes naar de 1000 ?
Als er mensen thuis zijn 200 ping spikes tot 1000 elke minuut ?

Ik woon met 6 mensen in dit huis en wij delen 2mb ja echt 2mb en dat voor minimaal 15 apparaten...
we wonen 7 kilometer van de centrale terwijl die hemelsbreed 1km verderop staat.

is een 2de abbonement op 1 adres mogelijk?
hoe verlaag ik mijn ping want het gebeurd alleen in csgo die hoge spikes.

mvg bas
Eens rekenen: 7 kilometer met adsl lijn neem ik aan? 15 apparaten, 2mbit... Ik denk dat je hier wel het antwoord op weet neem ik aan?

Een 2e abonnement kan zeker, maar is er geen kabel mogelijkheid? Of glasvezel mogelijkheid?

Je lijn word maximaal belast dus je zit met overheaders op je lijn. Dan is de latency erop ook hoog! Je lijn wordt continue gestressed. Zoeken naar alternatieve lijn met meer bandbreedte is de enige optie ben ik bang.

Kijk middels google wat op jouw postcode gebied leverbaar is.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• bassie909
Xtr3me4me schreef op donderdag 03 september 2015 @ 19:05:
[...]

Eens rekenen: 7 kilometer met adsl lijn neem ik aan? 15 apparaten, 2mbit... Ik denk dat je hier wel het antwoord op weet neem ik aan?

Een 2e abonnement kan zeker, maar is er geen kabel mogelijkheid? Of glasvezel mogelijkheid?

Je lijn word maximaal belast dus je zit met overheaders op je lijn. Dan is de latency erop ook hoog! Je lijn wordt continue gestressed. Zoeken naar alternatieve lijn met meer bandbreedte is de enige optie ben ik bang.

Kijk middels google wat op jouw postcode gebied leverbaar is.
Ja daar weet ik het antwoord op gewoon k*t
vdsl of glasvezel beide geen optie tenzij we het zelf aan laten leggen beetje duur he....
het enige wat hier leverbaar is is 2mb max
terwijl de buurman 500 meter verderop al aan de 20mb zit...
mvg bas

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

bassie909 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 19:08:
[...]

Ja daar weet ik het antwoord op gewoon k*t
vdsl of glasvezel beide geen optie tenzij we het zelf aan laten leggen beetje duur he....
het enige wat hier leverbaar is is 2mb max
terwijl de buurman 500 meter verderop al aan de 20mb zit...
mvg bas
Dan zit je in een rottige buurt. Je valt net buiten de grens ermee! Je kan moeilijk je buurman vragen om laser-point schotel neer te zetten om van hem signaal te tappen en abo kosten te delen.

Sorry man, ben bang dat je hier verder weinig tegen kan doen dan anders of een lijn laten leggen (waarbij de kosten erg hoog kan oplopen) of gewoon slikken en leven met wat je hebt

• bassie909
laser point schotel zou makkelijk kunnen aangezien in het buitengebied geen een gebouw in de weg staat en hemelsbreed helemaal vrij is en maar 300 meter.
maar mijn buurman wilt dat helaas niet doen heb het al een keer gevraagd..
dan maar slikken en ermee leven.

Maar,
ik heb meestal in minecraft ofzo 40 ping en dat is een constante ping,
maar in csgo (counter strike) heb ik al heel snel 80/100 en spikes naar de 500 dit is erg vervelend en ik snap niet waarom, Als ik game staat mijn taakbeheer open en staat er netwerk gebruik 0% terwijl ik in een server aan het gamen ben + skype ? Iemand die dit snapt ?
mvg bas

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

bassie909 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 19:14:
laser point schotel zou makkelijk kunnen aangezien in het buitengebied geen een gebouw in de weg staat en hemelsbreed helemaal vrij is en maar 300 meter.
maar mijn buurman wilt dat helaas niet doen heb het al een keer gevraagd..
dan maar slikken en ermee leven.

Maar,
ik heb meestal in minecraft ofzo 40 ping en dat is een constante ping,
maar in csgo (counter strike) heb ik al heel snel 80/100 en spikes naar de 500 dit is erg vervelend en ik snap niet waarom, Als ik game staat mijn taakbeheer open en staat er netwerk gebruik 0% terwijl ik in een server aan het gamen ben + skype ? Iemand die dit snapt ?
mvg bas
Dat is niet zo moeilijk. In cs:go gebruik je servers die buiten je netwerk vallen en zijn servers die gehuurd zijn. Dit kunnen trage servers zijn met hoge latency of betere servers. Afhankelijk waar ze staan en hoe druk het erop is.

Heeft verder niks met jouw eigen pc te maken of je interne netwerk.

Sommige van die servers kunnen meerdere hosts hebben en hoe meer ze hebben des te hoger de "ping" kan zijn.

Wat je kan doen is een private server nemen en dan vrienden uitnodigen die bij jou in de buurt zitten die daarop willen spelen. Zal je ping snelheid ook beduidelijk beter zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Xtr3me4me op 03-09-2015 19:19 ]

• bassie909
oke dan kan deze dicht.
bedankt voor de informatie.
mvg bas
Pagina: 1