Blog geschreven nu weg

Pagina: 1
Acties:

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Ik was net (tot 5 minuten geleden) lekker bezig met het tikken van een tweakblog genaamd "Meereiskorting" over mijn reisje van Schiphol naar Delft. Toen ik echter op opslaan drukte kreeg ik een foutmelding (rode balk) waar iets met "admin" in stond.

Nu ben ik dus de volledige tekst kwijt die ik heb geschreven. Verder heb ik ook geen enkele keer het gesaved aangezien ik het op tweakblogs zelf heb geschreven.

Is het mogelijk dat jullie dit blogje kunnen terughalen aub? Ik zou het graag willen publiceren op tweakblogs namelijk. :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik ben geen expert, maar in het vervolg kan je in zulke momenten gewoon op de "back" knop van je browser klikken. Dan heb je meestal je tekst weer terug.

Maar als het niet opgeslagen is, denk ik ook niet dat wij het voor je terug kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

(jarig!)
Frozen schreef op donderdag 03 september 2015 @ 18:28:
Is het mogelijk dat jullie dit blogje kunnen terughalen aub? Ik zou het graag willen publiceren op tweakblogs namelijk. :)
Als een tekst niet goed verwerkt wordt, zal dat ook niet door ons bewaard zijn... Dus er is niets terug te halen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Equator schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 06:56:
Ik ben geen expert, maar in het vervolg kan je in zulke momenten gewoon op de "back" knop van je browser klikken. Dan heb je meestal je tekst weer terug.

Maar als het niet opgeslagen is, denk ik ook niet dat wij het voor je terug kunnen halen.
Soms werkt dat ja! Helaas deze keer niet. :(
ACM schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 08:06:
[...]

Als een tekst niet goed verwerkt wordt, zal dat ook niet door ons bewaard zijn... Dus er is niets terug te halen :/
Jammer, maar bedankt!

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:03

FreakNL

Well do ya punk?

Bij langere teksten (zelfs bij forumposts) doe ik het eerst in notepad of word. Dan kan je browser crashen wat hij wil, maar je hebt altijd je tekst nog :)

Tipje voor de volgende keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
FreakNL schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:15:
Bij langere teksten (zelfs bij forumposts) doe ik het eerst in notepad of word. Dan kan je browser crashen wat hij wil, maar je hebt altijd je tekst nog :)

Tipje voor de volgende keer...
Word kan ook crashen :+

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bij het verzenden van een lange tekst kun je jezelf aanleren even ctrl+a en dan ctrl+c te doen dan zit het als soort van backup in je klembord. Als je pc uitvalt heb je dan nog steeds niks trouwens, maar het helpt wel tegen het kwijtraken van teksten als je internetverbinding of de server waar het op moet even een probleempje heeft.

Of notepad inderdaad, zoals hierboven gezegd.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Maar wordt na 5-10 minuten automagisch opgeslagen. Dan heb je nog altijd iets of je bent "maar" 5-10 minuten kwijt.
Ik gebruik overigens Notepad ++ voor mijn teksten. Word doet moeilijk met UBB codes.

[ Voor 13% gewijzigd door Kiswum op 04-09-2015 14:32 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

In IE11 is er de functie "Gesloten tabblad opnieuw openen". Dat heeft me laatst ook opnieuw tikken bespaard.

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1