I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
't Werkt zoals gespecificeerd door Lucene.
Die gebruikt de ! als NOT-operator, en dus zoek je effectief op Fritz waarbij geen Box mag voorkomen...
Ik weet niet hoeveel mensen die ! gebruiken daarvoor, maar het is helaas ook lastig om zomaar het gedrag rond een ! aan te passen in Lucene. Overigens hadden deze varianten ook gewerkt:
AVM Fritz Box 7390
AVM Fritz\!Box 7390
Of natuulijk lekker kort: AVM Fritz 7390 (of nog korter: Fritz 7390)
Ik ga een ticket aanmaken om e.e.a. beter te onderzoeken, maar ik verwacht niet dat het heel veel prioriteit krijgt.
Die gebruikt de ! als NOT-operator, en dus zoek je effectief op Fritz waarbij geen Box mag voorkomen...
Ik weet niet hoeveel mensen die ! gebruiken daarvoor, maar het is helaas ook lastig om zomaar het gedrag rond een ! aan te passen in Lucene. Overigens hadden deze varianten ook gewerkt:
AVM Fritz Box 7390
AVM Fritz\!Box 7390
Of natuulijk lekker kort: AVM Fritz 7390 (of nog korter: Fritz 7390)
Ik ga een ticket aanmaken om e.e.a. beter te onderzoeken, maar ik verwacht niet dat het heel veel prioriteit krijgt.
Je zou de ! kunnen escapen als deze tussen 2 word-character wordt gebruikt. Ik zou zelf een spatie gebruiken tussen Fritz en !box als ik bijvoorbeeld mensen zoek die Fritz heten maar niet geinteresseerd ben in electronische apparatuur
Intentionally left blank