Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop voor studie +/- 1000euro

Pagina: 1
Acties:

• Revi94
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Hoi,

Voor mijn nieuwe opleiding ben ik opzoek naar een nieuwe laptop. Ik heb hieronder aangegeven wat ik er graag mee moet/wil doen. Ik ben benieuwd naar jullie suggesties.

Wat ga je met je laptop doen?
Gebruiken voor mijn nieuwe opleiding Digitale Media & Communicatie. Ik moet de volgende programma's goed kunnen draaien; Photoshop, illistrator, after effects, premiere, audition. Games draaien op gemiddelde kwaliteit is mooi meegenomen.

Wat is je budget?
+/- 1000

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, liefst 13-14 inch. Maar twijfel toch ook wel aan 15 inch wat ik nu heb, omdat hier voor dezelfde toch wel betere laptops te verkrijgen zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik had zelf de Asus UX305LA besteld via campusshop maar die kwam helaas defect aan dus heb ik die terug gestuurd. Vandaag te horen gekregen dat ze 'm niet meer kunnen leveren. Druk opzoek naar iets vergelijkbaars maar nog niet echt kunnen vinden. Heb de laptop vanaf volgende week nodig.

De dell XPS13 vind is helaas net wat te duur voor mij. Wat zouden jullie doen? Of wat raden jullie aan?

Twijfel ook over deze laptop: pricewatch: Dell Latitude E5450-7478

Gr,

Levi

[ Voor 6% gewijzigd door Revi94 op 03-09-2015 18:16 ]