Ik zoek
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2020 08:03 ]
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Het is eigenlijk hetzelfde als met TV's: velen willen geen 3D, maar toch heb je nog maar weinig keuze. Zeker als je gaat voor beeldkwaliteit (en dus in de hogere series komt) zit het er standaard op. Zelfs op receivers van tien jaar oud zitten coposiet en S-Video ingangen, toen waren het al apparaten om in het center van de setup te staan. Je eis is ook om een surround-setup aan te sturen en dat wordt eigenlijk direct in verband gebracht met een (home)cinema waarbij beeld direct ook een rol speelt.Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 17:25:
Ik zoek een mooie surroundversterker, maar ben niet zo kapot van het fenomeen AV-Receiver. Enkel de A hoeft bediend te worden. Maar het lijkt of ik iets wil wat niet bestaat.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq