• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-12 15:10
Goedemiddag,
ik ben op zoek naar een nieuwe TV met de volgende eisen:

- UHD-TV
- Plat i.v.m. bevestigen aan de muur
- 3D mogelijkheid (actief/passief maakt niet uit)
- Mogelijkheid of via bluetooth een headset aan te sluiten
- Goed werkend en accuraat apps aanbod
+ aanschaf van een "bijhorende" soundbar

Aan budget voor alleen de TV heb ik ca. 1500 euro beschikbaar.

De de TV word nog een het volgende aangesloten:

- een WII
- Mediaplayer waar kodi op staat --> PC met HDMI 1.4
- UPC horizonbox

Zelf ben ik op deze tv terecht gekomen :

pricewatch: Panasonic Viera TX-55CX700 Zilver

En als alternatief:

pricewatch: Samsung UE55JU7000L Zilver

De samsung heb ik in de winkel gezien, de Panasonic nog niet.

Wat is hierin de betere keuze, en is er misschien een beter alternatief? Android op Sony of een Philips?

• pitchdown
iemand?

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:56
ik heb dinsdag deze gekocht bij MM

pricewatch: Sony Bravia KD-55X8505C Zwart

de samsungs vielen af ivm bouwkwaliteit (hij let me het topmodel van 6000 euro zien en den scheuren zaten al in de behuizing bij de ophang punten) en deze sony zag er gewoon goed uit nog geen moment spijt van gehad

is wel duurder bij de MM maar na wat afdingen 1550 voor betaald en anders online bestellen

vooral android apps installeren sprak me aan nu alleen Kodi nog even goed aan de praat krijgen

oww wel een nadeel gevonden je houd 2 remotes met de horizon box itt wat de verkoper beweerde :(

[Voor 7% gewijzigd door Wognummer op 04-09-2015 12:20]

• pitchdown
Weet iemand of ik meteen eigen mediaspeler (windows pc) WEL 4k netflex aansturen op de Philips : pricewatch: Philips 55PUS9109 Zwart

• pitchdown
Wognummer schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:18:
ik heb dinsdag deze gekocht bij MM

pricewatch: Sony Bravia KD-55X8505C Zwart

de samsungs vielen af ivm bouwkwaliteit (hij let me het topmodel van 6000 euro zien en den scheuren zaten al in de behuizing bij de ophang punten) en deze sony zag er gewoon goed uit nog geen moment spijt van gehad

is wel duurder bij de MM maar na wat afdingen 1550 voor betaald en anders online bestellen

vooral android apps installeren sprak me aan nu alleen Kodi nog even goed aan de praat krijgen

oww wel een nadeel gevonden je houd 2 remotes met de horizon box itt wat de verkoper beweerde :(
Heb je kodi werkend gekregen? Geld dit ook voor philips tv`s?

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 21:55

technorabilia

(fka kraades)

Kun je beter in het dedicated topic voor deze tv vragen...

Hier staat nog iets over Kodi i.c.m. een nieuwe Android TV.
kwiebus in "Philips XXPFS8901 series"
Werkt wel maar niet optimaal.

👉🏻 Blog 👈🏻

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Heb je een keuze gemaakt en zo ja welke en waarom?

• pitchdown
Hann1BaL schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 15:35:
Heb je een keuze gemaakt en zo ja welke en waarom?
Yep eerst de 55pus7600 gehad. Daarna toch gekozen voor de 65puk7120.

Fijn groot formaat en ambilight :-)

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

pitchdown schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 15:38:
[...]

Yep eerst de 55pus7600 gehad. Daarna toch gekozen voor de 65puk7120.

Fijn groot formaat en ambilight :-)
Mooi :)

De reden dat ik het vraag is dat ik eigenlijk wat meer gebruikersinfo wil over de
55CX700 van Panasonic
Vergeleken met o.a. de X805C van Sony

65" is voor mij toch wel teveel van het goede, maar 55" lijkt me mooi. Het is lastig kiezen :)

Jij hebt alleen voor ambilight gekozen, duidelijk.

• pitchdown
Niet alleen ambilight. Het beeld van dit model is ook erg strak.
Daarnaast had ik h`m voor een goede prijs : € 2299

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:37
Nog heel even sparen en dan: pricewatch: LG 55EC930V Zwart :)
Wel met een lichte curve...

PS4

Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers is samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer onderdeel van DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee