ag, denk toch een beetje toekomst gerichter! het gaat op die paar duizend frank niet aankomen ze. Is gelijk mijn ouders gedaan hebben, die hebben zich over een maand een Amd 1.2ghz - 256mb ram apacher - 60gb hd 7200rpm ata100, geforce2mx, sb live, 56x cd-r, 12x writer gekocht, omdat ze ook zeggen, als we nu een 600mhz ofzo kopen, moeten we binnen een jaar weer upgraden, en dan is dat dubbel geld uitgegeven.
En nu denk je wel, ag ik game toch niet. De gemiddelde tweaker zal hier wel geen kinderen hebben, mr als je er dan toch hebt, die kleine kinderen worden ook grote kinderen (zoals hun pappie

) en die willen dan misschien wel eens gamen, en als dat dan niet gaat omdat jij te gierig geweest bent om 1x een deftige investering te maken...
Trouwens, wat kost het nu nog? Rams kosten 2x niks, ik heb de mijne nog moeten kopen aan 18.000fr (1.000gulde) vr 192mb, en da's veel voor student... De cpu's (amd's) kosten ook bijna niks meer, mobo's ook niet enz enz enz
Wat minder roken, en wat minder bier zuipen en je kan een zwaardere pc kopen... En het is nog gezond ook, vrouwke zal content zijn als ge bierbuik kwijt zijt