Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dan gooi ik ook nog een suggestie:
Als je iemand mentioned in een quote. Zou het fijn zijn als je een notification krijgt als diegene het gelezen heeft. (lees; scrollt naar die plek toe). Soms wordt er gereageerd en zie je daar wel een notify van, maar niet als ie niet reageert. Tis wel fijn dat je niet voor de kat z'n k*t loopt te reageren bijv.
Als je iemand mentioned in een quote. Zou het fijn zijn als je een notification krijgt als diegene het gelezen heeft. (lees; scrollt naar die plek toe). Soms wordt er gereageerd en zie je daar wel een notify van, maar niet als ie niet reageert. Tis wel fijn dat je niet voor de kat z'n k*t loopt te reageren bijv.
Professioneel Heftruck Syndroom
Das miss iets voor een nieuw topic?NeFoRcE schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:33:
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Waar gebruik jij buddy's eigenlijk voor?/ heb het altijd een nutteloos systeem gevonden.
Nee dankje, andere mensen hoeven niet te weten wanneer ik iets gelezen heb.NeFoRcE schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:33:
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Ik gebruik dit zelf om mensen die ik real-life ken op te slaan. Verder staat er een buddylijst bij het verzenden van DM's, kan ook erg handig zijn._David_ schreef op donderdag 03 september 2015 @ 17:39:
Waar gebruik jij buddy's eigenlijk voor?/ heb het altijd een nutteloos systeem gevonden
[...]
Ja lijkt me kei handig. Kun je implementeren met blauwe vinkjesNeFoRcE schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:33:
Als je iemand mentioned in een quote. Zou het fijn zijn als je een notification krijgt als diegene het gelezen heeft. (lees; scrollt naar die plek toe).
Hoe kun je dan iemand toevoegen als buddy?DennusB schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:30:
Hi,
Als iemand je toevoegt als buddy krijg je geen notificatie, is daar iets op te verzinnen ? Is toch wel fijn om te weten
profiel van x -> myreact van x -> onder links "Klik om x aan je buddies toe te voegen"redbullet schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:46:
[...]
Hoe kun je dan iemand toevoegen als buddy?
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Wij hebben niet de middelen om het buddygebeuren te ontwikkelen tot iets zinvols en bij de tijd te houden. Ik zie eigenlijk liever dat het helemaal verdwijnt.DennusB schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:30:
Hi,
Als iemand je toevoegt als buddy krijg je geen notificatie, is daar iets op te verzinnen ? Is toch wel fijn om te weten
Op zich een interessante feature, maar dan vind ik wel dat de tegenpartij toestemming gegeven moet hebben om leesnotificaties te versturen (vanuit het oogpunt van privacy). Dit maakt zo'n feature nodeloos gecompliceerd en echt super belangrijk lijkt een leesnotificatie me niet voor de interactie op deze site.NeFoRcE schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:33:
Verwijderd
Nooit gedacht om profielnaampjes uit te kristalliseren? Iedereen zijn momenteel zijn adressenbalknummertjes. Wat dacht je van gedeelde gebruikersnamen maar bijv. met andere kleurtjes? /wie leiden dan tot een overzicht van profielen. Ik vind tot slot gallerijpaginatjes veel te omslachtig nog: nog meer woorden dan tekstueel nodig?
Pagina: 1