Muurbeuges - Plug & schroefmaten?

Pagina: 1
Acties:

• mascarpwn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-02-2024
Goedemiddag allemaal!

Ik heb een vraag waarvan ik niet 100% zeker weet waar deze thuishoort:

Ik heb zojuist 2 muurbeugels besteld, één voor mijn TV en de ander voor mijn monitor;

Voor TV
Voor monitor

Bij beiden krijg je zowel pluggen als schroeven, echter wil ik (betere) Toggler alligator plugjes gebruiken voor de TV en Toggler hollewand ankers/hollewand plugjes voor de monitor.

Weet iemand toevallig welke maat pluggen en schroeven bij deze beugels wordt geleverd? Of moet ik gewoon wachten tot ik ze binnen heb. Ik kan deze informatie namelijk nergens op de website vinden en zou de plugjes vandaag willen bestellen, zodat ik deze morgen al kan inbouwen.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

• Shmoopy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-07 11:05
Ik weet niet hoe zwaar je tv en beugel samen zijn, maar ik ben er geen fan van om het spul aan een holle wand op te hangen.

Je kan beter de balken achter de holle wand gebruiken als basis om de boel aan op te hangen (met vier dikke houtdraadbouten).

De lichte(re) monitor zou je misschien nog wel met drie hollewandpluggen vast kunnen zetten. Maar ook hier zou mijn voorkeur uitgaan naar bevestiging tegen de balk achter de wand.

Dan moeten die balken toevallig nog op de juiste plaats zitten voor een goede positie... ;)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Geen idee maar je hoeft natuurlijk niet de bijgeleverde schroeven te gebruiken.

Aan een holle wand kan prima, mits je een niet-zwenkende beugel gebruikt met hollewandpluggen. En er dan een hele zooi gebruikt ipv twee of vier. Als je wel een beugel gebruikt die kan zwenken krijg je mogelijk een te groot moment en dondert 't zooitje van de muur.

[ Voor 62% gewijzigd door CyBeR op 03-09-2015 17:27 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• mascarpwn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-02-2024
Op een holle wand kan het probleemloos met de juiste pluggen, maak je daar geen zorgen over.

Ik vroeg me enkel af welke maat ik moest kopen. Ach ja, ik wacht wel tot ik de beugels binnen heb morgen.