Verkoop van nieuwe printers / mfp's via V&A

Pagina: 1
Acties:

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39
Hoi,

Ik werk in de sales en zou graag mijn new new business target willen optrekken / bereiken. Ik verkoop alles wat met printers heeft te maken en ook facturatie/scanoplossingen.

Omdat het het moeilijkste target het nieuw business target is (zeg maar non-users), wou ik v&a gebruiken om een mutual benefit te behalen. Zeg maar: Zwart/wit of kleuren mfp'tje aanbieden met servicecontract, waarbij je x aantal "tikken" gratis zou krijgen (omdat ik hier natuurlijk ook wat winst uithaal), of je de printer gewoon voor de helft van mij krijgt.

Alleen... mag dit? Ik was de advertentie voor een goedkope xerox printer aan t opstellen totdat ik me realiseerde dat dit op sommige sites waarschijnlijk wel bannable is :p

Consultant - Autogek

• phpn3rd
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:29
Aangezien je doel is om winst te maken en je nieuwe producten verkoopt, lijkt me dat dit niet mag: FAQ.

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:06
Uit de faq:
Mijn computershop heeft hardware over. Mag ik dat in V&A zetten?

Vraag en Aanbod is primair bedoeld als marktplaats voor consumenten. Omdat ook bedrijven wel eens wat hardware over hebben staan we ook toe dat een bedrijf een advertentie plaatst, zolang dit geen nieuwe producten zijn. Daarbij gaat het dus niet om de reguliere 'handel'. Geen nieuwe producten of overstock maar uitzonderlijke, soms eenmalige zaken. Denk hierbij aan een speciale order die niet wordt afgehaald, afgeschreven apparatuur, een onverkoopbaar nieuw product in een geopende of beschadigde doos, refurbished artikelen, een demo model of een product waar iets bij ontbreekt of met lichte gebruikssporen cq. schade. Neem in geval van twijfel voor het plaatsen van de advertentie contact met ons op.

Tevens mag er geen sprake zijn van oneerlijke concurrentie met particuliere verkopers. Zo mag een bedrijf best zijn gebruikte printer verkopen, maar is het niet toegestaan dat een handelaar in tweedehands computers deze voor dumpprijzen in V&A gaat plaatsen.

Verwijderd

Nee, zaken die in de PriceWatch kunnen, mogen niet in V&A.
http://tweakers.net/pwmanager
http://tweakers.net/categorie/922/printers/producten/

De servicecontracten kan je daar niet kwijt, omdat vergelijk daarvan vrijwel niet te doen is.

Promoties en dergelijke kan je ook regulier adverteren:
http://tweakers.net/info/advertising

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2015 15:01 ]

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39
phpn3rd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:43:
Aangezien je doel is om winst te maken en je nieuwe producten verkoopt, lijkt me dat dit niet mag: FAQ.
Nou het gaat om dat nieuw business punt wat ik privé kan krijgen als werknemer, ik zou dan zeg maar de helft zelf betalen van de inkoop of het servicecontract / afdrukken gratis weggeven.

Consultant - Autogek