Wat ga je met je laptop doen?
Ik doe de studie Media, Informatie en Communicatie en zal hiervoor hier en daar foto's bewerken met Photoshop CC, 1 tot 2 keer per jaar een videootje bewerken met Adobe Première CC en voor de rest lekker veel typen voor alle opdrachten die ik moet inleveren.
Wat is je budget?
Ik ben al langs de mediamarkt en mycom geweest om een beetje een idee te krijgen qua prijs. Dit zit tussen de €800 en €1200.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Elke dag naar school. Wordt ook aangeraden om een laptop met goeie accu te kopen of een 2de accu aan te schaffen voor ALS er in het lokaal even geen stopcontact is. Maar tot nu toe heb ik er genoeg gevonden. Accu is dus iets minder belangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zit nog niet specifiek aan iets te denken. Vind het zelf vooral belangrijk dat hij er ook wel een strak uitziet, met bijv. een aluminium behuizing ofso. Apple producten zien er allemaal prachtig uit, maar voor die prijs kan ik volgens mij een veel betere laptop halen wat geen Apple is.
De volgende specificaties zijn gegeven:
Minimaal:
Processor: i5 Dual
Intern geheugen: 8GB
Harddisk: 256GB SSD
Grafische Processor: Intel HD graphics
Aanbevolen:
Processor: i7 Quad
Intern: 16GB
Harddisk: 512GB SSD
Grafische Processor: NVIDIA GeForce GT (of hoger) met 2GB geheugen.
Alvast bedankt voor de hulp (:
Voorbeelden:
http://www.mycom.nl/lapto...800780/asus-n751jx-t7046h
pricewatch: Asus Zenbook UX305LA-FC017H
Ik doe de studie Media, Informatie en Communicatie en zal hiervoor hier en daar foto's bewerken met Photoshop CC, 1 tot 2 keer per jaar een videootje bewerken met Adobe Première CC en voor de rest lekker veel typen voor alle opdrachten die ik moet inleveren.
Wat is je budget?
Ik ben al langs de mediamarkt en mycom geweest om een beetje een idee te krijgen qua prijs. Dit zit tussen de €800 en €1200.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Elke dag naar school. Wordt ook aangeraden om een laptop met goeie accu te kopen of een 2de accu aan te schaffen voor ALS er in het lokaal even geen stopcontact is. Maar tot nu toe heb ik er genoeg gevonden. Accu is dus iets minder belangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zit nog niet specifiek aan iets te denken. Vind het zelf vooral belangrijk dat hij er ook wel een strak uitziet, met bijv. een aluminium behuizing ofso. Apple producten zien er allemaal prachtig uit, maar voor die prijs kan ik volgens mij een veel betere laptop halen wat geen Apple is.
De volgende specificaties zijn gegeven:
Minimaal:
Processor: i5 Dual
Intern geheugen: 8GB
Harddisk: 256GB SSD
Grafische Processor: Intel HD graphics
Aanbevolen:
Processor: i7 Quad
Intern: 16GB
Harddisk: 512GB SSD
Grafische Processor: NVIDIA GeForce GT (of hoger) met 2GB geheugen.
Alvast bedankt voor de hulp (:
Voorbeelden:
http://www.mycom.nl/lapto...800780/asus-n751jx-t7046h
pricewatch: Asus Zenbook UX305LA-FC017H
[ Voor 6% gewijzigd door Valoo op 03-09-2015 15:14 ]