Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lange titels FP

Pagina: 1
Acties:

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
nieuws: Intel geeft Nederlands bedrijf 50 miljoen dollar voor kwantumcomputeronderzoek

Wellicht een idee de titels wat in te korten?
Nu wordt deze afgekort naar: Nederlands bedrijf krijgt 50 miljoen dollar van Intel voor kwantumcomputeronderzoek

Edit: na het plaatsen was het al gewijzigd. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Mrjraider op 03-09-2015 13:20 ]

• Mrjraider
  • Niet online
Valt me wel op dat er vaker van dit soort schoonheidsfoutjes in zitten ;)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

With ^, krijgt de redactie bij het plaatsen van een te lange titel geen melding dat de titel te lang is ipv dat die automatisch bijgesnoeid wordt?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Als een artikel al is gepubliceerd en de titel wordt gewijzigd, is het pas te zien na het doorvoeren. Ik zal de devvers een polsen of hier een quick fix voor is, al gaat het volgens mij ook weer niet zo vaak fout.

• Mrjraider
  • Niet online
Nee dat niet gelukkig maar naast schoonheidsfoutjes binnen de titels is dat bij de inhoud ook nog wel eens het geval maar dat is een ander punt :)
Pagina: 1