Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Allround gebruik. Ik hou er wel van om de nieuwste games te spelen en dit moet er dan ook redelijk goed uit zien en soepel verlopen
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zal onderaan deze post een opsomming maken van mijn huidige systeem, ik denk dat mijn SSD nog wel mee te nemen is naar een volgende PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Er hoeven geen monitors gekocht te worden. Ik werk op dit moment al met 2 vrij nieuwe schermen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor merk. Het gaat er mij om dat het goed functioneert..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoop een PC te kopen waar ik een paar jaar mee vooruit kan
Ga je overklokken?
Ik zie mezelf niet overklokken, daar ben ik te casual voor
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop door middel van dit Topic en jullie hulp een goed advies te krijgen over de volgende vraag:
Upgraden van het huidige systeem, is dat rendabel? Zo ja, hoe? Zo nee, dan hoop ik een advies te krijgen over een compleet nieuwe PC. Het genoemde bedrag mag enigzins afwijken. Er zit wat rek in het budget ( 1200/1300euro)
Huidige PC:
Intel Core i7 2600K @ 3.40 GHz
Asrock H67M-GE
AMD Radeon HD 6950
8 GB DDR3 memory
2 TB normal harde schijf
Samsuns SSD 840 EVO 120 GB
Ik hoop dat ik jullie hierbij met genoeg informatie heb voorzien. Ik ben een nieuw wat betreft custom PC's
Allround gebruik. Ik hou er wel van om de nieuwste games te spelen en dit moet er dan ook redelijk goed uit zien en soepel verlopen
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zal onderaan deze post een opsomming maken van mijn huidige systeem, ik denk dat mijn SSD nog wel mee te nemen is naar een volgende PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Er hoeven geen monitors gekocht te worden. Ik werk op dit moment al met 2 vrij nieuwe schermen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor merk. Het gaat er mij om dat het goed functioneert..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoop een PC te kopen waar ik een paar jaar mee vooruit kan
Ga je overklokken?
Ik zie mezelf niet overklokken, daar ben ik te casual voor
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop door middel van dit Topic en jullie hulp een goed advies te krijgen over de volgende vraag:
Upgraden van het huidige systeem, is dat rendabel? Zo ja, hoe? Zo nee, dan hoop ik een advies te krijgen over een compleet nieuwe PC. Het genoemde bedrag mag enigzins afwijken. Er zit wat rek in het budget ( 1200/1300euro)
Huidige PC:
Intel Core i7 2600K @ 3.40 GHz
Asrock H67M-GE
AMD Radeon HD 6950
8 GB DDR3 memory
2 TB normal harde schijf
Samsuns SSD 840 EVO 120 GB
Ik hoop dat ik jullie hierbij met genoeg informatie heb voorzien. Ik ben een nieuw wat betreft custom PC's