For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
[ Voor 70% gewijzigd door Zenix op 03-09-2015 00:08 ]
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Zelf had ik een SSD plus HDD, en het opstarten duurde me toch wat te lang. HDD afgekoppelt en het systeem startte weer lekker vlot op.
Daarnaast, met een SSD is een computer erg responsief. Alles gaat lekker rap....totdat je de harde schijf aanspreekt. Opeens lijkt je computer niet meer te reageren, want dat ding moet eerst opspinnen en na het nodige gezoem en geratel heeft die dan eindelijk de files te pakken. Zeker als je een ssd gewend bent, valt dat enorm tegen.
Begrijp ik, maar zoals gezegd gebruik ik deze alleen voor video. M.a.w. de enige keer dat de ik de HD aanspreek is als ik met video aan de gang ga. Als ik dan even moet wachten voordat ie opgestart is vind ik dat niet erg.Reepje schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:34:
Daarnaast, met een SSD is een computer erg responsief. Alles gaat lekker rap....totdat je de harde schijf aanspreekt. Opeens lijkt je computer niet meer te reageren, want dat ding moet eerst opspinnen en na het nodige gezoem en geratel heeft die dan eindelijk de files te pakken. Zeker als je een ssd gewend bent, valt dat enorm tegen.
[EDIT]
Toch maar een SSD besteld. Minder ruimte maar kan dan (snel) werken en heb nog een externe HD en 2e PC waar ik materiaal kan backuppen. Blijft mijn 'werk' pc in ieder geval zeker snel.
[ Voor 12% gewijzigd door MrMarcie op 04-09-2015 13:49 . Reden: edit ]