Ik heb tijdens het indraaien van een schroefje in de 850 EVO een klein krasje gemaakt op de zwarte behuizing. Weet iemand hoe ik dit krasje het beste kan camoufleren?
Je hebt van die stiften om krassen op auto's minder zichtbaar te maken. Misschien werken die hier ook wel. De stiften zijn vast wel verkrijgbaar bij Halfords of misschien zelfs bij de Action o.i.d.
Het merk JML verkoopt zulke stiften en die kun je als het goed is in de blokker vinden. Was Halfords niet falliet trouwens?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Halfords heeft doorstart gemaakt, zijn nu een paar winkels in NL.
Ik zou er zelf echter niet al te veel moeite in steken, een krasje is vervelend, maar daardoor gaat je SSD nu niet minder goed werken of zo.
[ Voor 51% gewijzigd door CH4OS op 02-09-2015 23:28 ]
zwarte (matte) nagellak.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Maar dat is toch zonde? Zo een duur ding en dan zie je hem niet.Snowwie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 23:34:
Inbouwen in een computerkast.
Met moederborden en ram modules is het helaas net zoReepje schreef op woensdag 02 september 2015 @ 23:48:
Maar dat is toch zonde? Zo een duur ding en dan zie je hem niet.
Kijk wel uit met onbalans hè door zo'n kras!
NRG
printplaat verwijderen, behuizing wegtieven. of schuren en gronden lakken of een kekke water transfer print zetten
Alright, zo kan die wel weer
. Tweakers Huiskamer is een stukje verderop. Nog geen toegang? Forum FAQ #hktoegang.
Pagina: 1