Bij vriend van mij was zijn voeding kapot gegaan. Heb toen mijn voeding geplaats en de pc werkte. Het lag dus echt aan de voeding. Via garantie een nieuwe kunnen krijgen en die heb ik net geplaatst. Alles goed aangesloten naar meen weten. Ik zet de PC aan en meteen fikt het moederbord. Wat volgens mij een condensator moet zijn. Zie plaatje: linker bovenhoek van de CPU koeler dat is nu zwart ipv blauw wit.
Het is een AMD fx 8350 op een 970 pro asrock moederbord, verder een sapphire r9 280x 8gb en een coolermaster g650m.
Ik heb 8 pins kabel bij de CPU geplaats en 12? pins op moederboard en 1 kabel met 2x 8pins op videokaart.
Mijn vraag is , wat kan dit veroorzaakt hebben? Verkeerd aangesloten qua voeding of was hier niets aan te doen?

Het is een AMD fx 8350 op een 970 pro asrock moederbord, verder een sapphire r9 280x 8gb en een coolermaster g650m.
Ik heb 8 pins kabel bij de CPU geplaats en 12? pins op moederboard en 1 kabel met 2x 8pins op videokaart.
Mijn vraag is , wat kan dit veroorzaakt hebben? Verkeerd aangesloten qua voeding of was hier niets aan te doen?