Ik zoek een?
Processor met am2 socket.
Wat is je budget?
Hoef geen hoofdprijzen te betalen, wil binnenkort een pc laten bouwen door een vriend van me.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, had nu een amd 4600 dacht ik?! Wil een betere als die ik had, maar weet dus niet welke..
Ik heb een beetje gegoogled over 3 waarvan ik denk dat ze wel goed zijn;
V&A aangeboden: AMD Athlon 64 FX-62
V&A aangeboden: AMD Athlon 64 X2 6000+ Tray
V&A aangeboden: AMD Athlon 64 X2 5400+ Boxed
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Met het complete systeem ben ik niet bekend, is dit noodzakelijk om te weten welke am2 processor ik nodig heb? Ik speel eigenlijk alleen counterstrike source, dat kon m'n pc prima aan. Alleen nu was m'n processor kapot, moet dus stap voor stap kijken of dit het probleem is (langzamerhand upgrade ik de pc een beetje)
Ik weet dat het een ouder systeem is, maar wil het tijdelijk nog gebruiken. Zou iemand mij kunnen helpen om de juiste keus te maken?
Processor met am2 socket.
Wat is je budget?
Hoef geen hoofdprijzen te betalen, wil binnenkort een pc laten bouwen door een vriend van me.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, had nu een amd 4600 dacht ik?! Wil een betere als die ik had, maar weet dus niet welke..
Ik heb een beetje gegoogled over 3 waarvan ik denk dat ze wel goed zijn;
V&A aangeboden: AMD Athlon 64 FX-62
V&A aangeboden: AMD Athlon 64 X2 6000+ Tray
V&A aangeboden: AMD Athlon 64 X2 5400+ Boxed
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Met het complete systeem ben ik niet bekend, is dit noodzakelijk om te weten welke am2 processor ik nodig heb? Ik speel eigenlijk alleen counterstrike source, dat kon m'n pc prima aan. Alleen nu was m'n processor kapot, moet dus stap voor stap kijken of dit het probleem is (langzamerhand upgrade ik de pc een beetje)
Ik weet dat het een ouder systeem is, maar wil het tijdelijk nog gebruiken. Zou iemand mij kunnen helpen om de juiste keus te maken?