Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interlift
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-02-2024
Hoi,

Ik heb op dit moment een nokia 301. Volgens de beschrijving van het apparaat moet ik hierop whatsapp kunnen gebruiken. Nu kan ik dit om geen enkele mogelijkheid voor elkaar krijgen. Ik download de app en bij het openen moet ik mijn telefoonnummer invoeren. Nadat ik de gegevens ingevoerd heb krijg ik de foutmelding dat er een fout is met de verbinding. Onzin, heb de verbinding gecheckt en die was prima.

Dit heb ik denk ik wel 30 keer gedaan maar het wil niet lukken. Online gezocht en daar werd gezegd dat ik de nokia software moet updaten. Hierbij krijg ik de melding dat er geen netwerk verbinding is.
Ik heb de overige instellingen van de telefoon gecontroleerd en die zijn volgens mij goed.

Ik heb een abonnement bij Hollands Nieuwe.

Ik hoop dat iemand misschien een oplossing anders ga ik op zoek naar een nieuwe want mijn geduld is aan het opraken 8)7

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En wat heb je toen gevonden en getest? De query "nokia 301 whatsapp could not connect to server" werd zelfs aangevuld vanaf "nokia 301 wh". Hier dus wat leesvoer.
[...] want mijn geduld is aan het opraken 8)7
Daar hebben wij natuurlijk geen drol mee te maken. Als je je vraag hier stelt, stel je die met alle geduld van de wereld en een smile op je gezicht, wij zitten hier niet als ons werk op jouw frustratie te wachten. ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Room42 op 02-09-2015 20:31 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Interlift
Dank voor de reactie, hopelijk kan ik hiermee het probleem oplossen. Ik stel deze vraag met een smile op mijn gezicht en alle geduld. Altijd positief blijven denken ;)

• Interlift
Ik heb het bekeken en verschillende dingen geprobeerd maar het wil nog steeds niet lukken. Zou het niet aan de verbinding van Hollands Nieuwe kunnen liggen?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee, je zult even wat meer moeite moeten steken in je vraagstelling. Voor ons is het nog steeds alsof we een glazen bol moeten hebben om te zien wat je nou gedaan hebt en wat er niet lukt of we moeten met hagel gaan schieten. Dat schiet natuurlijk niet op ;)

Je zegt verschillende geprobeerd te hebben. Wat ben je daarvan wijzer geworden? Waar ligt het nu zeker niet aan? Dus, wat werkt er wel en kan het probleem dus niet zijn?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron