Ik zoek een?
- Nieuw moederbord
- Nieuwe CPU
Wat is je budget?
200 á 240 euro in totaal
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
- Moederbord: positieve ervaringen met AsRock en Gigabyte, maar sta open voor nieuwe ideeën. Zelf had ik de AsRock 970 Extreme4 op het oog?
- CPU: liefst een AMD. Ik twijfel tussen de AMD FX 6300 Black Edition en de AMD FX 8320 Black Edition. Ik weet dat meer cores niet per se beter is, maar ik hoor graag wat jullie denken. Misschien nog andere / betere opties?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Moederbord en CPU van mijn bestaande systeem (zie hieronder) zijn gecrasht. Ik zoek daar dus vervanging voor. Het lijkt mij slim om een mobo te kiezen waar ik weer een paar jaar mee vooruit kan en (dus) in de loop der tijd nieuwe(re) onderdelen op kan prikken?
Ik gebruik de PC af en toe voor gamen (GTA, Assassin's Creed, Far Cry, etc). Ik hoef daarbij niet per se alles op max graphics te kunnen draaien. Verder voor het gewone office-werk en een keer een Youtube-filmpje op z'n tijd.
Hieronder dus mijn huidige systeem.
Alvast hartstikke bedankt voor het meedenken!
- Nieuw moederbord
- Nieuwe CPU
Wat is je budget?
200 á 240 euro in totaal
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
- Moederbord: positieve ervaringen met AsRock en Gigabyte, maar sta open voor nieuwe ideeën. Zelf had ik de AsRock 970 Extreme4 op het oog?
- CPU: liefst een AMD. Ik twijfel tussen de AMD FX 6300 Black Edition en de AMD FX 8320 Black Edition. Ik weet dat meer cores niet per se beter is, maar ik hoor graag wat jullie denken. Misschien nog andere / betere opties?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Moederbord en CPU van mijn bestaande systeem (zie hieronder) zijn gecrasht. Ik zoek daar dus vervanging voor. Het lijkt mij slim om een mobo te kiezen waar ik weer een paar jaar mee vooruit kan en (dus) in de loop der tijd nieuwe(re) onderdelen op kan prikken?
Ik gebruik de PC af en toe voor gamen (GTA, Assassin's Creed, Far Cry, etc). Ik hoef daarbij niet per se alles op max graphics te kunnen draaien. Verder voor het gewone office-werk en een keer een Youtube-filmpje op z'n tijd.
Hieronder dus mijn huidige systeem.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 955 Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock 870 Extreme3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Club 3D HD5770 (CGAX-57724I) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Thermaltake V3 Black Edition | € 46,91 | € 46,91 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sony Optiarc AD-7260S Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 56,95 | € 56,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 103,86 | |
Alvast hartstikke bedankt voor het meedenken!