Ik weet niet eens of ik in het goede forumdeel zit, maar ik ben op zoek naar nieuw bureau, want mijn huidige bureau is te klein (ik kom ruimte te kort voor mijn huiswerk).
Dit bureau gaat gebruikt worden om huiswerk op te doen, en om op te gamen.
Budget:
Max 300,-. Hoeft natuurlijk niet de hoofdprijs te zijn, mag ook lager, als het aan mijn wensen voldoet en als het jaren mee kan, ben ik blij
Eisen:
Goed cablemanagement (ivm nieuwe pc)
Laadjes zijn handig.
Groot genoeg voor huiswerk en mijn monitor & speakerset. (lang bureau zal handig zijn, of een bureau in de vorm van een L)
Momenteel staat dit op mijn huidige bureau:
Speakerset:

24 inch monitor
Toetsenbord en muis
hierbij komt nog een pc
Maten:
breedte: max 180cm
diepte: maakt niet uit
hoogte: niet hoger dan 75cm
Ik denk ook dat een ''monitorstand'' handig is ivm speakerset en monitor. Graag wel een lange zodat ik het toetsenbord eronder kan schuiven zodat ik meer ruimte voor huiswerk heb.
Welke raden jullie aan?
Ik heb de IKEA MALM gevonden: http://www.ikea.com/nl/nl...ducts/60214183/#/60214183
Dit is een erg mooi bureau, maar ik weet niet of dat 'uitschuifbare' deel handig is om huiswerk op te maken, en deze heeft geen laden. Het voordeel van dit bureau is, is dat het wat 'cable-management' biedt.
Dit bureau gaat gebruikt worden om huiswerk op te doen, en om op te gamen.
Budget:
Max 300,-. Hoeft natuurlijk niet de hoofdprijs te zijn, mag ook lager, als het aan mijn wensen voldoet en als het jaren mee kan, ben ik blij
Eisen:
Goed cablemanagement (ivm nieuwe pc)
Laadjes zijn handig.
Groot genoeg voor huiswerk en mijn monitor & speakerset. (lang bureau zal handig zijn, of een bureau in de vorm van een L)
Momenteel staat dit op mijn huidige bureau:
Speakerset:

24 inch monitor
Toetsenbord en muis
hierbij komt nog een pc
Maten:
breedte: max 180cm
diepte: maakt niet uit
hoogte: niet hoger dan 75cm
Ik denk ook dat een ''monitorstand'' handig is ivm speakerset en monitor. Graag wel een lange zodat ik het toetsenbord eronder kan schuiven zodat ik meer ruimte voor huiswerk heb.
Welke raden jullie aan?
Ik heb de IKEA MALM gevonden: http://www.ikea.com/nl/nl...ducts/60214183/#/60214183
Dit is een erg mooi bureau, maar ik weet niet of dat 'uitschuifbare' deel handig is om huiswerk op te maken, en deze heeft geen laden. Het voordeel van dit bureau is, is dat het wat 'cable-management' biedt.
[ Voor 46% gewijzigd door d22wth op 02-09-2015 20:13 . Reden: maten... EDIT 2: budget! ]
ππΏππππ 16 πΏππ - π±7 5800π·3π£ - π·63 - π¬π²π¨ π±π³π·2070π² - 32π¦π‘-3800 - 2π³π‘ π²π²π£ - π§510 π€π πππΎ