• computer1_up
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-12 09:20
Laatst zat ik me te bedenken dat ik wel eens graag een smartwatch zou willen aanschaffen, echter aangezien ik een Lumia 730 gebruik, zouden dat alleen diverse fitnesstrackers en Pebble horloges inhouden, en laat ik daar nu net beide niet geïnteresseerd in zijn.

Met dat Windows 10 Mobile vrij eenvoudig Android apps kan draaien (met die patch website), dacht ik eraan of het niet mogelijk was om de Android Wear app te gebruiken op een preview van W10M (en natuurlijk dadelijk in de RTM versie).

Echter aangezien ik geen tweede Windows Phone heb om de preview op te draaien, én geen Android Wear smartwatch, kan ik het niet zelf proberen. Dus misschien dat iemand anders eens een gokje waagt?

(Dit is overigens even tussendoor geschreven, dus bij voorbaat excuses mocht er nog informatie missen).

Did you try turning it off and on again?

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:49
Ik vraag me af of het werkt, maar heb je ook naar de MS Band gekeken? Ja, het is een halve fitnesstracker, maar het is wel iets meer dan dat.

[ Voor 19% gewijzigd door Caelorum op 02-09-2015 19:48 ]

• computer1_up
Heb ik wel eens gezien, maar ik vind hem totaal niet mij mij passen. Ik heb liever een Moto 360 of een Asus Zenwatch of de vierkante versie van de LG G-Watch.

• computer1_up
Bump, wil dit onderwerp zeker niet onder laten gaan!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
ik ben hier ook wel erg benieuwd naar! iemand in de gelegenheid dit te testen ? zou bv ook mooi zijn als de Gear S2 werkt met windows phone..

Verwijderd

computer1_up schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:12:
Heb ik wel eens gezien, maar ik vind hem totaal niet mij mij passen. Ik heb liever een Moto 360 of een Asus Zenwatch of de vierkante versie van de LG G-Watch.
Wellicht dat de Band 2 wat voor je wordt. Over een maandje weet je meer. De geruchten gaan dat de Band 2 meer op een horloge gaat lijken.

• computer1_up
Nogmaals, een fintesstracker past niet bij me. Het moet voor mij niet op een horloge Lijken, maar eentje zijn.

Verwijderd

computer1_up schreef op zondag 13 september 2015 @ 15:20:
Nogmaals, een fintesstracker past niet bij me. Het moet voor mij niet op een horloge Lijken, maar eentje zijn.
En wie zegt dat het geen horloge wordt? (met fitness zoals andere smartwatches)

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:32

SomerenV

It's something!

Jullie zijn niet de enige die hier aan gedacht hebben, ik namelijk ook! En laat het nou zo zijn dat ik op mijn Lumia 920 Windows 10 Mobile build 10356 heb draaien én dat ik weet hoe ik Android-apps moet installeren. Enige puntje is dat ik geen smartwatch heb die op Android Wear draait én niemand ken met zo'n ding.

Ik zal zo even testen of de app überhaupt werkt maar ik ben bang van niet. Google services zorgen er in 99% van de tijd voor dat een app simpelweg niet of nauwelijks functioneert op Windows 10 Mobile. En mocht het wél werken dan zit je nog met het probleem dat je telefoon moet communiceren met iets waar het normaal niet mee hoort te communiceren. Maar het is het proberen waard :)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-12 13:19
SomerenV schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:46:
Jullie zijn niet de enige die hier aan gedacht hebben, ik namelijk ook! En laat het nou zo zijn dat ik op mijn Lumia 920 Windows 10 Mobile build 10356 heb draaien én dat ik weet hoe ik Android-apps moet installeren. Enige puntje is dat ik geen smartwatch heb die op Android Wear draait én niemand ken met zo'n ding.

Ik zal zo even testen of de app überhaupt werkt maar ik ben bang van niet. Google services zorgen er in 99% van de tijd voor dat een app simpelweg niet of nauwelijks functioneert op Windows 10 Mobile. En mocht het wél werken dan zit je nog met het probleem dat je telefoon moet communiceren met iets waar het normaal niet mee hoort te communiceren. Maar het is het proberen waard :)
En? Stel graag mijn Moto360 'beschikbaar' om hier eens naar te kijken. Dit zou namelijk voor mijj net dat zetje zijn waar ik over twijfel om over te stappen op de 950 XL

[ Voor 0% gewijzigd door GroeneThee op 06-11-2015 16:29 . Reden: typo ]

• IJS-T
  • Laatst online: 28-11 22:29
Precies mijn gedachte, de Microsoft 950 xl trekt mij heel erg, alleen afscheid nemen van mijn LG g watch r is voor mij geen optie, vandaar dat ook de v10 nog in aanmerking komt, hoewel ik Windows Phone 10 toch wel wil proberen.
Pagina: 1