Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• othellods
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-06-2021
Hallo iedereen,

ik zoek een nieuwe gsm die mooie plaatjes trekt met een prijs van max. 400 euro. Ik zag onlangs van iemand zijn Galaxy note 4 en vond deze foto's enorm mooi maar vond de telefoon wat te groot. Wat is een goede gsm met een goede camera die niet te groot is?

Mvg

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:29

DON PAPA

Tweaker-fan

De camera van de Samsung S6 is een echte aanrader, maar die valt helaas net iets buiten je budget van 400 Euro (pricewatch: Samsung Galaxy S6 32GB Zwart). Misschien is er wat te vinden in vraag&aabod...

[ Voor 28% gewijzigd door DON PAPA op 02-09-2015 19:37 ]

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
Beste camera zit nogsteeds in de Nokia 808

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
othellods schreef op woensdag 02 september 2015 @ 18:43:
Hallo iedereen,

ik zoek een nieuwe gsm die mooie plaatjes trekt met een prijs van max. 400 euro. Ik zag onlangs van iemand zijn Galaxy note 4 en vond deze foto's enorm mooi maar vond de telefoon wat te groot. Wat is een goede gsm met een goede camera die niet te groot is?

Mvg
De s6 heeft een goede camera en is sowieso wat mij betreft een geweldige telefoon. Maar zoals al eerder gemeld is die wat duurder, al zie ik ze tweedehands voor een paar tientjes meer.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik verplaats dit topic naar MAA omdat het een aankoopvraag betreft :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:13
Lg g3 is te betalen, evenals een lumia 930. De lg g2 is ruim onder budget en een prima telefoon qua specs. Wat een s5 kost tegenwoordig weet ik niet maar wellicht kan je die ook halen.
Pagina: 1