Raspberry pi 2 of android tv box??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:42
Ik ben van plan om mijn Chromecast eruit te doen en een andere mediaplayer te kopen.

Maar ik twijfel nog tussen 2 : een Raspberry Pi 2 of een android box.

Welke kan ik het beste kopen ?

Ik gebruik het vooral om te streamen van 1080p en 3D (SBS) vanaf de NAS en vanaf USB. Ook gebruik ik veel netflix dus het zou dan handig zijn als netflix mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Snelle zoekopdracht van mijn kant, omdat ik niets doe met genoemde spullen, laat zien dat Netflix op een RPi amper/niet te doen is? En een "android box" is een verzamelterm voor een plethora aan devices die iets met Android en media doen; zonder gedegen info van jouw kant, kan het antwoord hierop ook Ja / Nee / Misschien zijn.

Tegenvraag: heb je al gekeken of Windows 10 IoT iets voor je is?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:11
Nee, Netflix is niet mogelijk.

Wellicht eens kijken naar de Amazon Fire stick, niet officieel hier te koop. Maar werkt in mijn beleving een stuk beter dan een Chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 23:40
Mijn setup:

Chromecast | Netflix
Raspberry pi 2 | eigen media

Deze combo werkt voor mij heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
MAX3400 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:42:
Snelle zoekopdracht van mijn kant, omdat ik niets doe met genoemde spullen, laat zien dat Netflix op een RPi amper/niet te doen is? En een "android box" is een verzamelterm voor een plethora aan devices die iets met Android en media doen; zonder gedegen info van jouw kant, kan het antwoord hierop ook Ja / Nee / Misschien zijn.

Tegenvraag: heb je al gekeken of Windows 10 IoT iets voor je is?
Wist niet dat dit er ook was, zal me daar eens op inlezen.

Netflix op Rpi is dus niet te doen, is op zich geen groot probleem , dan maar geen netflix op de slaapkamer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannibal1471
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 19:47
Netflixbmc via kodi?

• Dacuuu
Werkt niet op de pi.

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Dacuuu schreef op woensdag 02 september 2015 @ 18:02:
Mijn setup:

Chromecast | Netflix
Raspberry pi 2 | eigen media

Deze combo werkt voor mij heerlijk.
Ik heb precise hetzelfde. Chromecast voor alle content van internet en RPI2 voor alle locale content. Werkt voor mij ook het beste en is ook een erg goedkope oplossing (ongeveer 80 euro bij elkaar).

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07 13:18
Al een AppleTV overwogen? Is een doodsimpel apparaat dat tegenwoordig goedkoop te krijgen is. Native ondersteuning voor Netflix/Youtube. En ik weet niet wat voor NAS je hebt, maar as je er een plex server op kan installeren met plexconnect dan heb je volgens mij een perfect media apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
heb een zyxel nas en kan plex server erop zetten. Dus een apple tv is het overwegen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Let er wel op ofdat de zyxel snel genoeg is om hem in te zetten als plex server..

En is plex op de atv3 via een omweg te installeren? Niet dat je het straks na een update zonder plex cliënt zit.
Pagina: 1