Oproep aan iedereen!!

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Topicstarter
Voor de BC was de sfeer hartstikke goed en was het heel gezellig hier. Na de BC begon de gezellige sfeer ook weer terug te komen. Maar na de introductie van HK is het echt drastisch gedaald tot het vriespunt.

Het is toch niet de bedoeling geweest van ons allen om van GoT maar 1 groot zeikforum te maken. Kom op mensen, word eens wakker uit de roes en ga er met z'n allen weer tegenaan om er een leuk forum van te maken, zoals ik het gewent ben van tweakers.

HK:

ff copy paste van een ander topic dat nog steeds groeiende is:

Misschien begeef ik me met deze opmerkingen wel op glad ijs, maar wat hebben sommigen toch gelijk veel vooroordelen over iets wat ze nog niet kennen.

Zoals Grrrrrene ook al zei, wacht ff en kijk het even aan en vel _dan_ pas een oordeel.

En dat iedereen die er graag naar binnen wil zit te zeuren over de hoeveelheid posts en de hoeveelheid dagen, geduld is een schone zaak en er zijn genoeg topics waar je wel iets over kan vertellen. En voor diegene die op SG kunnen komen: er valt daar al genoeg te beleven qua luchtige praat.

Ook de reacties van sommige dat het te weinig posts zijn vind ik overdreven, want er is imo al een strenge voorwaarde aan verbonden en diegene die zich te buiten gaan worden er vanzelf weer afgekicked, want ik heb vertrouwen in Grrrrrene en consorten die de boel daar bewaken.

Dus relax een beetje en laat het allemaal ff over je heen komen en zie het ff aan allemaal.

Dus mijn oproep aan iedereen:

Schouders eronder zetten en maak er weer een gezellig forum van!!

Nieuw, nu met Twitter

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Mee eens :)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Amen! :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Amen! :)
Zoals een goed mod beaamt, ga ik met mijn HGA mee >:)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12 21:38

JT

VETAK y0

Slijmbal.....wil je mod worden ? >:)

Nee, je hebt wel gelijk

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
ehhhh......hmmmmzzz....nou voorruit dan maar :P

Verwijderd

/me is het er ook helemaal mee eens :)
Overigens maak ik me niet zo druk over het feit of die sfeer terug komt...Is een kwestie van een paar dagen lijkt me.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 19 juni 2001 01:17 schreef zeef het volgende:
ehhhh......hmmmmzzz....nou voorruit dan maar :P
Alsof we een andere keus hebben >:) ;)

Maar ik ben vandaag al weer aardig opschoten met mn posts. Maar toch wil ik weten hoeveel ik er nog moet :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 01:13 schreef JT het volgende:
Slijmbal.....wil je mod worden ? >:)

Nee, je hebt wel gelijk
En al het gezeik over me heen krijgen zeker, tssss :P ;)

Nieuw, nu met Twitter

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 19 juni 2001 01:19 schreef LuNaTiC het volgende:
Maar ik ben vandaag al weer aardig opschoten met mn posts. Maar toch wil ik weten hoeveel ik er nog moet :)
Euhmz? Heeft dat met gezelligheid te maken?

Maar ik ben het zeker met xfile eens ;)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Twas misschien een beetje off topic post.. Maar dat gebeurt wel eens vaker, zo erg is dat toch niet?

Maar inderdaad, ook ik ben het er mee eens.
Het was nooit mn bedoeling geweest om een bijdrage te leveren aan een negatieve sfeer, met mn 'gezeur' (laat ik het maar zo even omschrijven). Ik kwam alleen maar op voor mn principes, en wilde gewoon even mn mening uiten. Ook een goed recht toch?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• JvS
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

mee eens. Ik vind de sfeer in "mijn" :P forumpje trouwens nog steeds top hoor! (av)

Als alle zeikerds gewoon lekker doorgaan met waar ze mee bezig waren (hulp zoeken en geven) dan komt het allemaal goed.

De balans moet inderdaad nog een beetje gevonden worden en ik probeer m'n best te doen om die een beetje te krijgen. Als iedereen nou even meedoet, dan moet het zeker weer goedkomen met SG enzo!!

Ik wil alleen aan de crew vragen of ze misschien iets minder enthousiast topics (onterecht) naar de HK willen moven. Dat leek in het allerprilste begin de grootste strubbelingen op te leveren. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat uiteindelijk goed gaat komen!

(ps ik heb er geen last van, van dat moven, maar ik vraag dat dus om de sfeer goed te houden :) ).

verder iedereen peace please!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Ik stem voor Xfile als mod :P Kan wel wat versterking gebruiken in de crew ;)

Maar ik ben het helemaal met je eens :)
Liev van je dat je dit hebt gepost :)

Ik snap heel goed de gevoelens van de mensen, velen willen wel een dergelijk forum maar zijn bang dat het binnenkort weer richting dev\null gaat, er zijn een aantal mensen die momenteel geen privilege hebben door de bc3 etc.

Maar ik ben heel blij met de HK, heb altijd de hoop gehouden dat ooit een keer een goed dergelijk forum op GoT mogenlijk was...

En als je momenteel nog niet de HK inkan, er zijn nog genoeg leuke fora, beetje geduld en voor je het weet zit je op de 150 posts (anders vraag je of HlpDsK onder je account wilt posten, zit je zo aan de 150 posts :+ )

Laten we er iets gezelligs van maken van dit forum :)

HK is een blijvertje als we het gezellig houden :) Ik wil me daar wel voor inzetten :)

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Hmzz.. Ik weet niet wat je met "hier" bedoelt, maar ik vind het juist sinds de introductie van HK super relaxed! SG kwam ik toch al niet vaak (omdat ik geen zin heb om de andere 500 reacties in een topic door te lezen ;) ) maar HK is leuk! En de andere fora lijkt het sinds BC3 ook allemaal iets beter te gaan (bij gebrek aan newbies :P ).

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Exirion
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 19 juni 2001 10:51 schreef Burat het volgende:
Hmzz.. Ik weet niet wat je met "hier" bedoelt, maar ik vind het juist sinds de introductie van HK super relaxed! SG kwam ik toch al niet vaak (omdat ik geen zin heb om de andere 500 reacties in een topic door te lezen ;) ) maar HK is leuk!
Ik vind de sfeer opvallend goed, terwijl er in principe maar heel weinig bemoeienis van de mods is. Zelfregulering kan dus blijkbaar toch wel werken :) SG is nu een beetje leeggelopen, maar dat zal over een tijdje wel weer een evenwicht vinden.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Jaymz
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 19 juni 2001 10:56 schreef Exirion het volgende:

[..]

Ik vind de sfeer opvallend goed, terwijl er in principe maar heel weinig bemoeienis van de mods is. Zelfregulering kan dus blijkbaar toch wel werken :) SG is nu een beetje leeggelopen, maar dat zal over een tijdje wel weer een evenwicht vinden.
Zelfregulatie is, als het werkt, een van de beste opties.
Weining modbemoeienis (dmv sloten) is wel de opzet geweest Zolang sloten niet schering en inslag zijn, gaat het goed met de huiskamer.

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 10:31 schreef Llewella het volgende:

[..]

(anders vraag je of HlpDsK onder je account wilt posten, zit je zo aan de 150 posts :+ )

[..]
Hmmz... zou ie dat dan ook echt doen ??

lijkt mij van niet :)

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 12:25

GaMeOvEr

Is een hork.

Mooi gezegd xfile !

(Ben het er dus ook mee eens offcourse... ;) )

Aannames zijn fataal.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Ik stem voor Xfile als mod :P Kan wel wat versterking gebruiken in de crew ;)
Jij wilt gewoon meer vrouwelijke mods!

(Nou ja, wie niet? Oh punish me baby! :P )
En als je momenteel nog niet de HK inkan, er zijn nog genoeg leuke fora, beetje geduld en voor je het weet zit je op de 150 posts (anders vraag je of HlpDsK onder je account wilt posten, zit je zo aan de 150 posts :+ )
Alleen 150 nuttige ontopic tech posts tellen! Dus dan gaat het niet zo snel meer! :o

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 19 juni 2001 11:21 schreef GaMeOvEr het volgende:
Mooi gezegd xfile !

(Ben het er dus ook mee eens offcourse... ;) )
Ben het er ook roerend mee eens, maar dat wist je al O+

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1