Geachte mensen van deze forum,
Ik ben momenteel een pc aan het samenstellen en heb een aantal componenten uitgekozen en wil graag jullie mening erover weten.
Processor - Intel Core ik 4690
Processor Koeler - Be quiet! Dark Rock 3
Moederbord - MSI Z97 GAMING 5
Videokaart - MSI GTX 960 GAMING 4g
Voeding - Corsair CX750M
Werkgeheugen - Kingston HyperX fury red 8GB
Harde schijf - Seagate Barracuda 1TB
SSD - Samsung 250GB
Behuizing - Fractal Design Define R5
Ik ben zelf gewoon een normale gamer. Ik speel world of tanks, battlefield, call of duty en counterstrike. Voor de rest niet echt sterke games maar ik verwacht ook niet alles op maximaal te zetten maar als het kan doe ik dat.
Ik wil graag jullie meningen weten en wat ik misschien kan aanpassen van de lijst.
Iedergeval bedankt!
Ik ben momenteel een pc aan het samenstellen en heb een aantal componenten uitgekozen en wil graag jullie mening erover weten.
Processor - Intel Core ik 4690
Processor Koeler - Be quiet! Dark Rock 3
Moederbord - MSI Z97 GAMING 5
Videokaart - MSI GTX 960 GAMING 4g
Voeding - Corsair CX750M
Werkgeheugen - Kingston HyperX fury red 8GB
Harde schijf - Seagate Barracuda 1TB
SSD - Samsung 250GB
Behuizing - Fractal Design Define R5
Ik ben zelf gewoon een normale gamer. Ik speel world of tanks, battlefield, call of duty en counterstrike. Voor de rest niet echt sterke games maar ik verwacht ook niet alles op maximaal te zetten maar als het kan doe ik dat.
Ik wil graag jullie meningen weten en wat ik misschien kan aanpassen van de lijst.
Iedergeval bedankt!
weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.