Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Dat kan je volgens mij bij instellingen uit zetten. Helemaal onderaan, "Achtergrondapps blijven uitvoeren wanneer Google Chrome is gesloten". Heb je het dan nog steeds? Als je dat uit vinkt?Erw schreef op woensdag 02 september 2015 @ 16:45:
Als ik Chrome heb afgesloten blijft er minimaal nog 3x Chrome.exe actief in Taakbeheer.
Weet iemand waarom?
[ Voor 6% gewijzigd door Anonymoussaurus op 03-09-2015 09:13 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
BronWhether this happens or not depends on the sort of applications and extensions you have installed in Chrome. Some of these will “ask” the browser to stay awake so that they can continue to function; e.g., to deliver notifications of new e-mail messages or keep an active IRC chat alive.
Google makes it easy to tell when background apps are active: just look for the Google Chrome icon in the system tray (bottom right corner of your desktop screen). Click on this emblem to view a list of active tasks and a access a proper ‘Exit’ option.
If want to stop Chrome from running in the background entirely (i.e., so that it always exits when closed), regardless of extension, you can. You just need to tell it to.
Zoals AnonymousWP al aangaf kan je dit uitschakelen in de instellingen van Chrome.
Helaas voldoet jou topic niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.
Ik mis het volgende :
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken..
Dit topic gaat dus op slot!
Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Ik mis het volgende :
- Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
- Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines of onze Tweakers Search) gevonden en waarom voldoen deze niet?
- (en als je gezocht hebt) Op welke termen heb je gezocht?
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken..

Dit topic gaat dus op slot!
Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Dit topic is gesloten.