Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het grote Elektrische Eenwieler Topic

Pagina: 1
Acties:
  • 323 views

• tweaking86
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 07-09-2015
Ik ben al langer bekent met Tweakers en struim regelmatig het forum af en bij deze mijn eigen topic/post!

Al maanden ben ik een liefhebber van elektrische eenwielers en in mijn buurt rijden er al een stuk of 10. Ik ben actief op een Facebook groep waar ik enkele Nederlanders heb voorbij zien komen. Het lijkt me leuk om hier ervaringen uit te wisselen en een kleine community op te bouwen. Ook lijkt het me interessant hoe andere mensen/weggebruikers aankijken tegen dit nieuwe verschijnsel.

Ik heb het dus over een elektrische eenwieler zoals hier te vinden spam en NIET zo'n HoverTrax/IOHawk ding waar celebrities op rijden (tweewielige plank). Daar zie ik het nut niet van in aangezien je niet stoep af kan, over hobbels of gras. Ook houd ik wel van een vaartje en die dingen gaan 10 km/u. Mijn spam kan spammen maar ik rij het liefst rond de 20.

Vandaag las op ik op spam. Wat vinden jullie daar van?

Hier een filmpje van wat je kan (en niet kan..) met die dingen:
spam

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 03-09-2015 13:37 ]

• tweaking86
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 07-09-2015
Het ziet er naar uit dat het geen groot topic gaat worden zo... :D

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het zou beter zijn als je niet zat te spammen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.