Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze PC bouw ik voor mijn schoonvader. Lichte werk pc om vooral te mailen-surfen. Ook verricht hij wat licht photoshop werk en doet hij wat aan muziekbewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Streefprijs is max. €400
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur gaat mee. Monitor, toetsenbord, muis. Verder was er een speciaal verzoek om de cardreader mee te nemen, wat ook mij grootste vraag vormt omtrent dit systeem. Op de cardreader zitten ook de volgende aansluitingen. usb, mic/headphones, firewire en een av-gedeelte. Hij maakt veel gebruik van de aux ingang van dit onderdeel. Echter weet ik niet of deze gewoon aan te sluiten is op het moederbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit heb ik zelf al bij elkaar gezocht.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De frontpanel met aux-ingang.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Zelf al gezocht, op handleidingen van verschillende moederborden, maar daar is dit volgens mij te specifiek voor. Kan iemand mij hier verder mee helpen?
Hieronder het desbetreffende onderdeel en de aansluiting waarom het volgens mij gaat.

Alvast bedankt!
Deze PC bouw ik voor mijn schoonvader. Lichte werk pc om vooral te mailen-surfen. Ook verricht hij wat licht photoshop werk en doet hij wat aan muziekbewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Streefprijs is max. €400
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur gaat mee. Monitor, toetsenbord, muis. Verder was er een speciaal verzoek om de cardreader mee te nemen, wat ook mij grootste vraag vormt omtrent dit systeem. Op de cardreader zitten ook de volgende aansluitingen. usb, mic/headphones, firewire en een av-gedeelte. Hij maakt veel gebruik van de aux ingang van dit onderdeel. Echter weet ik niet of deze gewoon aan te sluiten is op het moederbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit heb ik zelf al bij elkaar gezocht.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-4160 Boxed | € 112,95 | € 112,95 |
| 1 | MSI H81M-E34 | € 49,01 | € 49,01 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Fractal Design Core 1100 | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 44,- | € 44,- |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,31 | € 12,31 |
| 1 | be quiet! Pure Power L8 300W | € 40,95 | € 40,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 339,12 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De frontpanel met aux-ingang.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Zelf al gezocht, op handleidingen van verschillende moederborden, maar daar is dit volgens mij te specifiek voor. Kan iemand mij hier verder mee helpen?
Hieronder het desbetreffende onderdeel en de aansluiting waarom het volgens mij gaat.

Alvast bedankt!