Volgende week word ik geopereerd aan mijn enkel, met als gevolg dat ik er minimaal 6 weken op mijn werk uit lig. Even niks hoeven te doen is lekker, maar vind het ook wel fijn om wat bezigheden te hebben.
Nu heb ik al tijden het idee dat ik zou willen leren hoe ik een versterker (en eventueel andere audio apparatuur) kan reviseren. Ik ben voornemens hier mee te beginnen na mijn operatie.
Maar dat vraag is, hoe gaat dat in zijn werk?
Als versterker ben ik van plan een defecte Denon versterker uit de PMA reeks aan te schaffen. Dit vind ik fijn speelgoed. Uiteindelijk wil ik mijn Denon PMA-1080r reviseren. Echter durf ik dat als "proef persoon" niet aan.
Momenteel ben ik op het gebied van versterkers niet technisch onderlegd. Ik zou dus enige theorie nodig hebben om een begin te kunnen maken. Daarnaast bezit ik (denk ik) niet over het juiste gereedschap c.q. meetapparatuur.
Waar moet ik beginnen? Zou iemand mij wegwijs kunnen maken?
Mijn dank is onwijs groot. Eventuele vorderingen ga ik in dit topic plaatsen.
Nu heb ik al tijden het idee dat ik zou willen leren hoe ik een versterker (en eventueel andere audio apparatuur) kan reviseren. Ik ben voornemens hier mee te beginnen na mijn operatie.
Maar dat vraag is, hoe gaat dat in zijn werk?
Als versterker ben ik van plan een defecte Denon versterker uit de PMA reeks aan te schaffen. Dit vind ik fijn speelgoed. Uiteindelijk wil ik mijn Denon PMA-1080r reviseren. Echter durf ik dat als "proef persoon" niet aan.
Momenteel ben ik op het gebied van versterkers niet technisch onderlegd. Ik zou dus enige theorie nodig hebben om een begin te kunnen maken. Daarnaast bezit ik (denk ik) niet over het juiste gereedschap c.q. meetapparatuur.
Waar moet ik beginnen? Zou iemand mij wegwijs kunnen maken?
Mijn dank is onwijs groot. Eventuele vorderingen ga ik in dit topic plaatsen.
[ Voor 5% gewijzigd door ThijsM op 02-09-2015 14:32 ]