Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SvenHe
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-11 22:19
Ik ben me aan het voorbereiden om een kitkat rom (4.4.4) te flashen.
Daarvoor moet ik een nieuwere twrp installeren (Heb nu 2.6, moet 2.8 gebruiken).

Wat ik me afvraag, als ik een oudere rom of de backup van mijn 4.2.2 rom terug wil zetten, kan dat dan met de twrp 2.8, of moet dat met de twrp die ik oorspronkelijk gebruikt heb?

Het gaat om een huawei ascend Mate.

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 00:57
Wat heb je zelf al gevonden? In principe kan je de TWRP gewoon flashen, een aantal telefoons kunnen niet alle versies aan, kijk hiervoor op XDA of op de website van TWRP.

Waarom wil je je TWRP flashen?

• SvenHe
Dank voor je reactie.

De info die ik heb is van xda maar de activiteit voor de mate is klein.

De roms komen van een russische site maar vertalen kost veel tijd en geeft niet de info die ik zoek.

Op tweakers verdwaal ik in de stortvloed aan onderwerpen.

Bij de rom die ik wil proberen staat een twrp versie voor de mate en de opmerking die te gebruiken.

Ik heb een vage klok en klepelherinnering dat er voor android hoger dan 4.2 een andere twrp nodig is.

Voor ik de boel in het honderd stuur probeer ik wat inhoudelijke kennis te vinden....

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 00:57
Ik zou gewoon de nieuwere TWRP flashen, je kan altijd de oude weer terug flashen.

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
^ Juist. Als jij een backup maakt met 2.6, dan kan je die wel weer terug zetten met 2.8

• SvenHe
Dank voor alle reactie mannen.

Ik heb helaas te veel vertrouwen gehad in "Ik kan altijd opnieuw downloaden" en toen was goo.im ineens weg...

Ik heb inmiddels de oude twrp gevonden (gewoon, voor de zekerheid, ben geen routinier in android roms flashen)

Ik kan weer werder!
Pagina: 1