Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinno98
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-10 21:06
Beste mede tweakers,

Ik heb voor een mooie prijs een gtx 690 kunnen overkopen. Nou is deze de standaard kleur en zou hem graag wit painten (reference cooler). Heeft iemand toevallig ervaring met de gtx 690 of titan z of een andere kaart van nvidia met deze koeling. Welke verf is trouwens het beste om je gpu mee te painten lees op andere forums dat de mening nogal verschillend is.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aukenutma
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-10 12:19
Wat verf betreft is plastidip altijd een goede optie, heb zelf geen specifieke ervaring met 690. wil je de cooler zelf of het omhulsel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinno98
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-10 21:06
Ga hetzelfde doen als op deze video YouTube: How To Custom Paint Your Graphics Card (4K) maar dan met de 690. Dus alleen omhulsel het zilvere gedeelte van de kaart.
aukenutma schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:07:
Wat verf betreft is plastidip altijd een goede optie, heb zelf geen specifieke ervaring met 690. wil je de cooler zelf of het omhulsel

• aukenutma
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-10 12:19
Dan is plastidip een prima optie, er staan tutorials op YouTube. Dan kun je gelijk zien watvoor spul het is. Er zijn zelfs video's over componenten met plastidip bewerken.

• Hukkel80
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-09 21:33

Hukkel80

Dutch Lion Customising

Plastidip is geen verf. Het is een coating die je achteraf er heel makkelijk eraf kunt halen. Er wordt een soort rubber laagje omheen gemaakt.

Als je gewoon op de verfbus leest dan kun je zien welke primer je moet gebruiken en welke lak.

Niet dat plastidip geen goede optie is, want je kunt hem zo weer origineel maken. Maar als je hem echt strak wilt lakken dan is het geen optie.

https://www.facebook.com/DutchLionCustomising

• Konha
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 14:49
Ik las deze topic. En ik moest direct een filmpje op YouTube denken, Linus gaat in deze video verschillende computer componenten dippen en verteld er het broodnodige bij.

Link: YouTube: How To Paint Your PC Parts - Linus Plasti Dip Method

Succes met de MOD
Pagina: 1