Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vandaag een zakelijke laptop nodig, advies?

Pagina: 1
Acties:

• Purple Dolphin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 08:15
Ik moet vandaag of uiterlijk morgen middag een laptop bestellen. Deze is bestemd voor zakelijk gebruik zonder dat deze veel vervoerd gaat worden.

Eisen zijn:
- minimaal 15" (liefst 17")
- full HD (liefst met een matte coating)
- fatsoenlijk gebouwd (prettige, degelijke toetsen)

Voorkeuren:
- SSD/SSHD voor opslag
- degelijke accuduur

Het plafond van het budget ligt rond de 800 euro

Uiteraard zelf al aardig wat laptops bekeken maar merk dat ik nu de bomen door het bos niet meer zie en ben sowieso niet zo thuis in de laptop wereld dus advies is zeer welkom O+

• Azerion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-10 11:54
Wat ga je er mee doen? want ik kan honderden zakelijke toepassingen bedenken van VM's draaien tot en met Outlook openen.

is deze €800 inclusief of exclusief BTW?

Ben je bereid zelf een SSD upgrade uit te voeren?

• Purple Dolphin
Tekstverwerking, Full HD content bekijken, Browsen (liefst alles tegelijk. Geen heftige toepassingen dus.

De €800 is inclusief BTW.

Zelf een SSD upgrade uitvoeren is mogelijk, maar liever niet.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Weet ik veel, ff gekeken in de grabbelbak van dell, http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-5558-laptop

Ziet er niet onaardig uit, doe je er office bij, zit je op de 800 euro
alleen geen ssd

[ Voor 3% gewijzigd door Fish op 02-09-2015 14:30 ]

Iperf

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

NRG

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Waarom vandaag of morgen bestellen?

In zo'n geval zou ik namelijk gewoon naar een staples / macro / mediamarkt rijden en daar gewoon ter plekke eentje uitkiezen dan zie je echt het daadwerkelijke model.

Maar normaliter interesseren modellen mij ook niet echt, ik zeg gewoon tegen mijn leverancier dat ik xx laptops wil hebben op y datum en die weet zelf wel dat er spare parts etc voor nodig zijn en dat als het boutdingen zijn dat hij ze terug gaat krijgen. Alleen hij rekent dan wel weer normaliter een week besteltijd omdat hij het allemaal wil uitzoeken.

Qua hardware heb ik tegenwoordig zoiets van :
- Alles kan tekstverwerken en browsen tegelijk, fullhd kan ook alles in het prijsspectrum van 800 euro.
Het enige wat nog boeit is of jij het ding er mooi uit vind zien en dat kan je het beste bekijken in een winkel met een showroom.

• Purple Dolphin
Omdat ik hem uiterlijk vrijdag nodig heb.

Ben geen fan van ter plekke dingen uitkiezen terwijl er een verkoper in m'n nek staat te hijgen, heb dan geen zin om steeds van alles te googlen op m'n telefoon.

Heb nog even gekeken en denk dat ik voor deze ga:

pricewatch: HP Pavilion 17-G047ND

Veel power voor de prijs en een ips scherm met en matte coating.
Pagina: 1