Toon posts:

Advies airplay Pioneer VSX 921

Pagina: 1
Acties:
  • 1.130 views

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar jaar in bezit van de Pioneer 921 erg fijne receiver maar sinds een half jaar werkt mijn airplay niet meer. Van de 1 op het andere moment.

Er is niets is veranderd, om het op te lossen heb ik verschillende dingen geprobeerd. Alles opnieuw opstarten en kabels, los / vast, nog steeds niets. Ik heb de kabels rechtstreeks van de router naar de receiver.

Het meest bizarre is dat de Pioneer iControl app elke keer prima werkt.

Maar Airplay werkt dus helemaal niet meer op iPhone en iPad.

Graag advies?

• Bisti
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-12 18:44
Je kunt je versterker resetten. Dan raak je wel je instellingen kwijt, maar grote kans dat het dan weer werkt.

Verwijderd

Had jij dit nog opgelost?

Bij mij switch Spotify/IPhone terug naar IPhone als ik een nummer kies en Airplay geselecteerd heb op de receiver.

Setup:
Pioneer VSX-921-K (laatste firmware)
TP-link router (laatste firmware)
IOS 9.2 (zowel iPhone/ipad)

Het heeft eerder wel gewerkt, dat wekt het vermoeden dat het aan dynamic IP kan liggen.

• Tdewagt
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-10-2024
Hallo,

Hebben jullie dit inmiddels opgelost, ik heb namelijk hetzelfde probleem.. Wanneer ik een nummer start probeert die verbinding te maken met de reciever, na een minuutje schakelt hij terug naar de iphone. Ik krijg het niet opgelost.

Ik hoop dat jullie een oplossing hebben.

groeten,

Thomas

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:20

FeaR

In GoT we trust

Tdewagt schreef op maandag 22 februari 2016 @ 00:22:
Hallo,

Hebben jullie dit inmiddels opgelost, ik heb namelijk hetzelfde probleem.. Wanneer ik een nummer start probeert die verbinding te maken met de reciever, na een minuutje schakelt hij terug naar de iphone. Ik krijg het niet opgelost.

Ik hoop dat jullie een oplossing hebben.

groeten,

Thomas
Dubbel met Tdewagt in "Het Pioneer Receiver ervaringen/discussie-topic".

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.