Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste allen, ik heb zojuist mijn - maandelijks opzegbare - abonnement bij tele2 herzien.
Wat mij op valt (ik heb net ff een vergelijkingscheck gedaan) is dat bijna geen aanbieders - volgens mij enkel tele2? - 'gratis' internet verschaffen op een lagere snelheid (flitsmeister/ whatsapp doen t nog goed) nadat je bundel op is. Kent iemand aanbieders die dit wel doen?

Kortom, gezocht:
Bundel:
Bellen/smsen: onbeperkt.
MB's: 100 en daarna tegen 64 kb/s.
Duur: maandelijks opzegbaar
Huidige kosten: € 13,00/mnd

Thanks!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:02

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Heb je dat nu voor 13 euro per maand? Onbeperkt bellen en dat abonnement? Zo ja: waarom switchen?

Het is veel interessanter voor aanbieders om geld te vragen na de bundel, zeker met een bundel val 100 MB

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Tmobile doet aan verlaging van de snelheid i.p.v. extra kosten:
Je ontvangt een waarschuwing per sms bij 80% en bij 100% verbruik van je MB's. Zijn je MB's op? Dan kun je gratis door blijven internetten tegen een lage snelheid.
Vodafone (met iets aangezet) ook:
Met de BloX Beperkt Internet verlagen wij de internetsnelheid zodra de MB's van je (extra) databundel op zijn. Je internet dan helemaal gratis.
Alleen je kan niet krijgen wat je wil voor 13 euro/maand en niet per maand opzegbaar.

Volgens mij geldt dat nu voor alle grote aanbieders

[ Voor 7% gewijzigd door Fly-guy op 02-09-2015 13:21 ]

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik geloof dat vooral de grote providers dit ook doen.

Neem als voorbeeld KPN: Zodra je bundel van een X aantal gigabytes op is wordt je snelheid omlaag gezet naar 64kb/s, zoals dat ook bij Tele2 het geval is. De data die je dan verbruikt zorgen niet voor extra kosten.
Staat in het contract.

Even los van je abonnement.

Reviews

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-11 08:32

Croga

The Unreasonable Man

Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:15:
volgens mij enkel tele2? - 'gratis' internet verschaffen op een lagere snelheid (flitsmeister/ whatsapp doen t nog goed) nadat je bundel op is. Kent iemand aanbieders die dit wel doen?
Ik ken eigenlijk geen enkele aanbieder die dit níet doet.....

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11 16:47
Ze proberen je graag extra MB's te slijten via MB-bundels (tegen je normale snelheid).
Ik heb geen aanbieders gezien die extra kosten in rekening brengen wanneer je meer MB's maakt dan in je bundel zit.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een linkje voor dat KPN verhaal?
KPN is wel gelijk veel duurder en de instap is hoger. Zij doen ook niet aan maandelijks opzegbaar toch? Zie alleen 1 of 2 jaar. Ik heb Ben gecheckt (soortgelijke tarieven), maar die brengen juist 0,30 per MB in rekening ná je bundel...
Fly-guy schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:20:
Tmobile doet aan verlaging van de snelheid i.p.v. extra kosten:

[...]

Vodafone (met iets aangezet) ook:

[...]

Alleen je kan niet krijgen wat je wil voor 13 euro/maand en niet per maand opzegbaar.

Volgens mij geldt dat nu voor alle grote aanbieders
Tmobile wil ik liever niet (lees hier horrorverhalen), Vodafone is een goede, ga ik checken, dank!

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2015 13:31 ]

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11 16:47
KPN doet niet aan abonnementen korter dan 1 jaar. Na het 1-jaar / 2-jaar abonnement is het wel maandelijks opzegbaar.

Ben, Robin Mobile, Simyo, Tele2 en Vodafone doen aan maandelijkse abonnementen (volgens VergelijkSimOnly.nl)

[ Voor 52% gewijzigd door CappieL op 02-09-2015 13:35 ]

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-11 14:14
Ik zou gewoon bij Tele2 blijven. Doordat het maandelijks opzegbaar is plus met "onbeperkte internet".

Daarnaast zal het binnenkort het 4G netwerk aangezet worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Tjiwa op 03-09-2015 23:03 ]

PSN/XBL: DarkTaufu

Pagina: 1