Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zomeroogst Round-up - Acht recente games getest

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zomeroogst Round-up - Acht recente games getest
Zoals bekend verschijnen lang niet alle games met een volledige preview op de frontpage van Tweakers.
Waarom is dat eigenlijk? ik denk eerlijk gezegd dat veel bezoekers graag meer game nieuws zouden zien (dit gaat in ieder geval op voor alle Tweakers bezoekers die ik persoonlijk ken) ik stel voor daar eens een poll over te doen, niet meteen weer zo'n ellelang onderzoek, gewoon een losse poll waarin mensen uit een lijstje van 10 dingen ofzo de 3 voor hun belangrijkste onderwerpen kunnen kiezen.

Of als dat niet simpel kan, dan gewoon een poll of er meer game nieuws moet zijn ja/nee.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2015 12:39 ]

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
We hebben dit voorjaar twee redelijk uitgebreide onderzoeken gedaan. De eerste specifiek over de belangstelling voor games, de tweede wat algemener, waar games slechts een onderdeel van vormen.

Bij beide onderzoeken was de teneur hetzelfde; de bezoekers van Tweakers willen eigenlijk op alle fronten meer. Meer previews, meer reviews, meer video's, meer nieuws, meer achtergronden. Als gezegd; meer van alles.

Het punt is we tegen de beperkingen van de redactie aanlopen. Op een gegeven moment kunnen we gewoon niet meer doen. Tenzij we met name (p)reviews veel korter zouden maken en uit dezelfde onderzoeken blijkt dat onze bezoekers dat ook niet willen. We kunnen simpelweg niet elke tv, mobiele telefoon, camera, laptop of game die op de markt komt bespreken. Daarvoor zijn het er simpelweg te veel. Dus moeten we keuzes maken. Om die beperking een beetje te omzeilen plaatsen we af en toe dit soort round-ups, waarin we een aantal producten samenvoegen, toch op een iets kortere manier.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat ik op T.net is /vrijwilliger... Ik zou best in opdracht van / ten behoeve van de site een review van een game willen schrijven. Of dit dan een redactionele user-review wordt of een redactie-review, is mij om het even. Alleen deadlines vind ik niet interessant; ik hoef ook niet specifiek het nieuwste/belangrijkste in handen te krijgen.

Mocht T.net / Redactie er iets voor voelen om vrijwilligers in te zetten om een game te testen & reviewen, stuur me gerust een DM als het gaat om games op de Xbox One.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Oke, jammer maar duidelijk