Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Google chrome werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• shoppa
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-02 06:24
Na 2 uur van alles proberen heb ik geen idee hoe ik dit moet fixen.

Wanneer ik chrome start krijg ik een melding "Google chrome werkt niet meer" "Programma afsluiten"

Het rare is dat wanneer ik mijn internet loskoppel hij het wel doet, maar zodra ik het internet er weer in doe crashte die.

Ik heb al een volledig uninstall geprobeerd, computer opnieuw opgestart, launch as administrator en de chrome cleanup tool geinstalleerd maar die heeft niks gevonden.

Elk ander browser werkt wel en op mijn 2de pc doet chrome het gewoon.

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:06
Chrome verwijderen, in de %temp% en %appdata% mappen alle referenties naar Chrome verwijderen helpt ook niet? En ben je ook ingelogd in Chrome? Ikzelf had problemen met een trage Chrome zodra ik ingelogd was met mijn Google account.

Het kan ook zijn dat een extensie de boel om zeep helpt, en zodra je Chrome opnieuw installeert, je in Chrome inlogt met je Google account, die extensie ook automatisch weer gesynced wordt.

Probeer bovenstaand eens, en niet inloggen. Kijken of het dan goed blijft draaien. Dan alsnog inloggen, indien dit je voorkeur heeft, als het dan crashed, moet je in je Google account het syncen van extensies en skins uitzetten.

• shoppa
CRXDelSol schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:41:
Chrome verwijderen, in de %temp% en %appdata% mappen alle referenties naar Chrome verwijderen helpt ook niet? En ben je ook ingelogd in Chrome? Ikzelf had problemen met een trage Chrome zodra ik ingelogd was met mijn Google account.

Het kan ook zijn dat een extensie de boel om zeep helpt, en zodra je Chrome opnieuw installeert, je in Chrome inlogt met je Google account, die extensie ook automatisch weer gesynced wordt.

Probeer bovenstaand eens, en niet inloggen. Kijken of het dan goed blijft draaien. Dan alsnog inloggen, indien dit je voorkeur heeft, als het dan crashed, moet je in je Google account het syncen van extensies en skins uitzetten.
Volledige uninstall helpt helaas niet heb inderdaad chrome in temp en appdata ook verwijderd.

Na de uninstall ben ik niet ingelogd (Dit kan ik zien als ik men internet loskoppel) maar toch crashte die meteen.

Het heeft iets met mijn internet te maken maar kom er niet achter wat.

Heb trouwens ook helemaal niks gedownload vlak voor dit probleem begon.

[ Voor 3% gewijzigd door shoppa op 02-09-2015 12:47 ]

• xoniq
En kan je eventueel ook een oudere versie downloaden? En kijken of dat wel goed gaat.

• shoppa
CRXDelSol schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:48:
En kan je eventueel ook een oudere versie downloaden? En kijken of dat wel goed gaat.
Hmm het lijkt nu goed te werken, ik heb 64 bit aangeklikt omdat ik zag dat chrome me 32 bit aanraadde, geen idee of dat het probleem was.
Ook heb ik comodo uitgeschakelt tijdens de uninstall en install dus dat zou het ook geweest kunnen zijn.

Ben blij dat het nu werkt, maar volledig vertrouwen dat het goed blijft heb ik nog niet ;p

thanks voor de hulp

• xoniq
Als je een 64-bit OS gebruikt, wat nu zo blijkt te zijn, zou ik sowieso altijd voor de 64-bit software gaan. Deze hebben vaak optimalisaties die juist voor jouw 64-bit CPU zijn geschreven. Kan je dus bij dergelijke populaire pakketen alleen maar profijt van hebben. Zowel stabiliteit, snelheid e.d.

Maar mooi dat het toch opgelost is.

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:12
CRXDelSol schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:48:
Ik zou heel graag willen weten waar ik een betrouwbare oudere versie van chrome kan downloaden, bij voorkeur een complete offline versie.

Het kan volgens mij niet bij google zelf, die schotelt je altijd meteen de laatste versie v45 voor. Bij een alternatief adres is het afwachten of er niet mee gerotzooid is.

De reden waarom ik graag terug wil is dat in v45 NPAPI uitgeschakeld is. Dat heb ik wel nodig voor een Dymo 450 labelprinter om digitale postzegels te maken. Dymo raadt zelf aan om ie of firefox te gebruiken, maar ik ben net gewend aan chrome.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Je kunt ook 2 browsers op je systeem hebben, hè?
Laat lekker je geheugen opvreten door Chrome een plaats een shortcut naar Firefox voor het printen van je postzegels

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Pagina: 1