Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Smartphones die uitblinkt met de camera en zowel in het donker als licht erg scherpe foto's maakt. Voor de video-opname vind ik het belangrijk dat de telefoon in staat is om festival muziek op te nemen, zonder uitsluitend ruis (qua kwaliteit neem ik de Note 3 in ogenschouw). Daarnaast vind ik een lange accuduur zeer belangrijk. Dit zijn de belangrijkste vereisten. Ik vind deze aspecten namelijk erg tegenvallen op mijn OnePlus.

400 euro is mijn budget.

Ik vind het belangrijk dat de firmware met regelmaat van updates wordt voorzien en geef de voorkeur aan een Android ROM (ongeacht welke).

Verder maakt het mij niets als deze telefoon uit China komt, sterker nog ik vind het juist leuk om onderscheidend te kunnen zijn.

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Honor 6+ , maakt de beste nachtfoto's die ik heb gezien (wel statief nodig) door 2 lenzen.
En nu via vmall.eu te krijgen voor 350,-

[ Voor 36% gewijzigd door Kenzi op 02-09-2015 10:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie. Het toestel dat jij als suggestie brengt, blinkt niet uit in accuduur en met de camera (als ik de review van Tweakers mag geloven). Zijn er nog andere suggesties?

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:06
Er zijn volgens mij niet echt telefoons die en uitblinken in de accuduur en in de camera.
Maar wat vind je van de LG G4?

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het juist interessant om een telefoon buiten de bekende merken als bijvoorbeeld LG, Samsung en Apple te vinden. Als het onrealistisch is zowel een zeer goede camera als accuduur te vinden, dan geniet de accuduur mijn voorkeur. Het is wel een pré als de camera beter is dan degene die ik nu in mijn OnePlus heb zitten en als het geluid van de video-opname zeer goed is (geen ruis bij harde geluiden).

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
br men schreef op woensdag 02 september 2015 @ 16:28:
Er zijn volgens mij niet echt telefoons die en uitblinken in de accuduur en in de camera.
Sony Xperia Z2/Z3?
Pagina: 1