Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een videokaart voor mijn nieuwe PC build, ik ga er mee gamen (counter strike, bioshock (niet erg zware games dus) ) en gewoon surfen en videos kijken, allemaal in 1920x1080
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik heb een budget van maximaal 230 euro, maar ik wil zeker niet het hele budget opmaken. Dus eigenlijk zat ik rond de 100-150 euro te zoeken
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nvidia, maar alleen om het energiegebruik. Als er dus een betere is van AMD in deze prijsklasse vind ik dit ook prima.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik gebruik een iiyama 23 inch IPS 1080p display erbij.
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een videokaart voor mijn nieuwe PC build, ik ga er mee gamen (counter strike, bioshock (niet erg zware games dus) ) en gewoon surfen en videos kijken, allemaal in 1920x1080
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik heb een budget van maximaal 230 euro, maar ik wil zeker niet het hele budget opmaken. Dus eigenlijk zat ik rond de 100-150 euro te zoeken
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nvidia, maar alleen om het energiegebruik. Als er dus een betere is van AMD in deze prijsklasse vind ik dit ook prima.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik gebruik een iiyama 23 inch IPS 1080p display erbij.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,- | € 180,- |
| 1 | MSI B85M-E45 | € 58,50 | € 58,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,- | € 49,- |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Corsair CX430M | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 526,41 | |